Społeczeństwo » Społeczeństwo

Centrum Handlowe RONDO szuka ciekawych inicjatyw lokalnych

Centrum Handlowe RONDO szuka ciekawych inicjatyw lokalnych
Zobacz więcej zdjęć »
„Bliżej inicjatyw lokalnych” – pod takim hasłem wystartowała 22 sierpnia akcja społeczna organizowana przez Centrum Handlowe RONDO.

W ramach akcji organizacje pozarządowe z Bydgoszczy i okolic mogą zgłaszać projekty wspierające otoczenie lokalne. Najlepszy projekt zostanie dofinansowany przez RONDO kwotą 10 000 złotych. Zgłoszenia można przesyłać do 9 września włącznie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Akcja „Bliżej inicjatyw lokalnych” odbywa się w dniach 22 sierpnia – 30 września i przebiega w dwóch etapach. Podczas pierwszej odsłony akcji, która trwa od 22 sierpnia do 9 września organizacje pozarządowe z Bydgoszczy i okolic mogą zgłaszać ciekawe inicjatywy wspierające otoczenie lokalne np. stworzenie strony internetowej wybranej fundacji, zakup materiałów edukacyjnych do wybranej świetlicy szkolnej czy spełnienie marzenia chorego dziecka, które chciałyby aby były dofinansowane kwotą 10 000 złotych przez Centrum Handlowe RONDO. Zgłoszenia można dokonać jedynie drogą elektroniczną, wysyłając formularz zgłoszeniowy (wzór formularza dostępny na stronie www.chrondo.pl oraz jako załącznik do regulaminu akcji) na adres e-mail rondopomaga@apsysgroup.pl. Organizacja pozarządowa może zgłosić do akcji tylko jeden projekt.

Termin zgłaszania projektów mija 9 września. Wszystkie przesłane projekty oceni Komisja Konkursowa. Dziesięć projektów najwyżej ocenionych przez Komisję Konkursową zostanie zakwalifikowanych do drugiej odsłony akcji, czyli głosowania na projekty w specjalnej aplikacji na Facebooku oraz standzie multimedialnym w Centrum Handlowym RONDO. Głosowanie na projekty odbędzie się w dniach 17-30 września 2016.

„Zapraszamy organizacje pozarządowe do udziału w naszej akcji, której celem jest wsparcie ciekawych inicjatyw społecznych. Do akcji można zgłaszać projekty o różnym charakterze – ekologicznym, edukacyjnym czy kulturalnym. Najwyżej ocenione inicjatywy zostaną poddane pod głosowanie klientów RONDA, którzy ostatecznie zadecydują, który projekt powinien dostać dofinansowanie w wysokości 10.000 złotych!” – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Centrum Handlowego RONDO.

Patronat medialny nad akcją objęły Express Bydgoski oraz Radio PIK.

Regulamin akcji jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.chrondo.pl.

Informacje o firmie:

Centrum Handlowe RONDO jest historycznie pierwszym centrum handlowym nowej generacji w Bydgoszczy, powstałym w 1999 roku. Całkowita powierzchnia użytkowa RONDA to prawie 60.000m2.

 

Ofertę handlową centrum tworzy 50 najemców, głównymi z nich są: hipermarket Auchan oraz sklepy GO Sport, RTV Euro AGD, Reserved, Cubus, CCC, Pepco, Rossmann, KFC, House, Sephora i Mohito. Centrum Handlowe RONDO może pochwalić się doskonałą lokalizacją – ok.1,5 km od ścisłego centrum miasta, tuż przy głównym węźle komunikacji miejskiej oraz skrzyżowaniu trzech tras krajowych - w kierunku Poznania, Koszalina / Szczecina, a także Warszawy.

 

Właścicielem Centrum Handlowego RONDO jest spółka celowa CH Bydgoszcz Sp. z o.o., zarządzana przez Valad Polish Retail Fund. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska S.A.

 

www.chrondo.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »