Technologie » Internet

CEO realme zapowiada nowe smartfony marki z serii Note

Wraz z rozpoczęciem nowego roku, CEO realme, Sky Li, przedstawił istotną strategię produktową marki poprzez inspirujący list otwarty skierowany do użytkowników na całym świecie. Zakłada ona poszerzenie portfolio produktów producenta zarówno w segmencie premium, jak i budżetowym.

W 2024 roku realme zaoferuje konsumentom na całym świecie nowe produkty z serii GT. Decyzja ta odzwierciedla ambicje marki w dziedzinie zaawansowanej technologii, zwłaszcza w segmencie premium. Jednocześnie producent wprowadzi na rynek zupełnie nową serię Note, pozycjonowaną jako „długotrwała wartość”. Ta nowa gama smartfonów marki stanowi wyraz zaangażowania realme w doskonalenie rynku smartfonów klasy podstawowej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W najnowszym liście otwartym Sky Li stwierdza: Narodziny serii Note to nie tylko wprowadzenie produktu i wyraz ambicji zwiększenia naszego udziału w rynku; to odpowiedź na wyzwania i oczekiwania, które przyniesie przyszłość. Jesteśmy przekonani, że wielkość technologii tkwi nie tylko w innowacjach, ale również w ich upowszechnianiu. W realme wierzymy, że nasze produkty ucieleśniają nasze marzenia.

 

Marka realme, założona w 2018 roku, pokazała niezwykłą skuteczność i wydajność na globalnym rynku smartfonów w ciągu ostatnich pięciu lat. Wraz z powrotem serii GT i wprowadzeniem serii Note, producent będzie kontynuować swój dynamiczny rozwój, oferując konsumentom na całym świecie produkty wysokiej jakości oraz najnowsze innowacje technologiczne.

Pełna treść listu otwartego Sky Li:

Ambicje w pełnym rozkwicie

Z radością dzielę się z Wami pierwszymi nowościami realme w tym roku. Bardzo cieszy mnie wprowadzenie nowej strategii produktowej rozszerzającej nasze portfolio produktów w segmencie podstawowym oraz premium.

W 2023 roku nie wprowadziliśmy globalnie produktów z flagowej serii GT, nie weszliśmy też do segmentu cenowego poniżej 100 dolarów. Wierzę, że flagowce powinny budować markę, prezentując naszą siłę w technologii i innowacjach, podczas gdy seria budżetowa powinna demonstrować nasze wysokie standardy w kontroli jakości i precyzji produkcji. Wprowadzenie serii realme Note stanowi przełomowy moment, gdy skupiamy się bardziej niż kiedykolwiek na rozwoju segmentu smartfonów „entry-level”. Naszym celem jest zwiększenie udziału w rynku i umocnienie pozycji realme jako jednej z czołowych światowych marek. W 2024 roku spodziewamy się nie tylko ożywienia flagowej serii GT, ale również pozytywnego odbioru zupełnie nowej serii Note.

Narodziny serii Note to nie tylko wprowadzenie produktu i wyraz ambicji zwiększenia naszego udziału w rynku; to odpowiedź na wyzwania i oczekiwania, które przyniesie przyszłość. Jesteśmy przekonani, że wielkość technologii tkwi nie tylko w innowacjach, ale również w ich upowszechnianiu. W realme wierzymy, że nasze produkty ucieleśniają nasze marzenia.

Możecie być pewni, że rozszerzając nasze portfolio w ramach nowo obranej strategii, nasze produkty nie tylko będą liderami trendów w segmencie premium, ale także pokażą nadzwyczajne możliwości w półce budżetowej.

Jesteśmy świadomi zaciekłej konkurencji, ale pozostajemy niezłomni w przekonaniu, że wyjątkowe produkty są kluczem do pokonywania wyzwań. W tym ekscytującym roku bądźcie z nami świadkami narodzin serii Note, która pozwoli młodym użytkownikom z całego świata cieszyć się technologiami przekraczającymi oczekiwania!

Sky Li

Założyciel i CEO realme

_________________________________________________________________________________ 

O realme

realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 to czas rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. W ramach nowego ducha marki realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach, dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Havas.PO

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »