Firma » Biznes
Ceramika Paradyż sponsorem warszawskiej wystawy z okazji UEFA Euro 2012
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Już od 8 czerwca do końca wakacji w Pałacu Kultury i Nauki będzie można oglądać niezwykłą wystawę prezentującą zbiory czterech Muzeów oraz pokazującą rozwój techniki i technologii związanej z futbolem.
Sala wystawowa zostanie wyłożona sztuczną murawą, a w jej rogach staną stadionowe słupy oświetleniowe. W tej niecodziennej aranżacji będzie można oglądać historyczne piłki, medale, piłkarskie stroje oraz obuwie. W samym centrum wystawy usytuowane będą eksponaty techniczne, związane ze sportowymi transmisjami – kamery i pulpit komentatorski. Nie zabraknie również gier związanych z piłką nożną – od klasycznych piłkarzyków, aż po konsole i komputery do gier – od tych najstarszych do najnowocześniejszych. Pośród eksponatów związanych z historią polskiej piłki nożnej i jej sukcesami znajdzie się ścieżka dydaktyczna pokazująca rozwój sprzętu piłkarskiego, stadionów i innowacji dotyczących relacji oraz transmisji radiowych i telewizyjnych.
W czasie wystawy będzie można podziwiać również wizualizację Stadionu Narodowego w Warszawie. Jednak sposób jej pokazania nie będzie standardowy. Tradycyjne zdjęcie zastąpi nadruk na płytkach ceramicznych. Przygotowując się do wystawy chcieliśmy, jak najbardziej wpasować się w jej tematykę i klimat – mówi Iwona Filipczak, Rzecznik Prasowy Ceramiki Paradyż. Dzięki nieograniczonym możliwościom druku cyfrowego, mogliśmy nadrukować zdjęcie Stadionu bezpośrednio na płytki, dzięki czemu powstała aranżacja o wymiarach 3 na 2,1 m. To taka nasza ceramiczna sztuczka, która mamy nadzieję, spodoba się zwiedzającym – dodaje.
Przed wejściem do Muzeum Techniki, dzięki uprzejmości Ambasady Pakistanu, zamontowana będzie gigantyczna piłka z setkami podpisów, symbolizująca wsparcie Reprezentacji Polski na Euro 2012.
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 22 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w 37 krajach na całym świecie. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1800 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym - marka Kwadro skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów - to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2011”, „JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2011”, oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2011 z diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
Komentarze (0)