Firma » Reklama

Charakter promuje technologię EPAR

Charakter promuje technologię EPAR
Zobacz więcej zdjęć »
Charakter Consulting od kilku miesięcy pracuje nad koncepcją marki i komunikacją wizerunku technologii EPAR, opracowanej przez jednego z największych polskich wynalazców – Lucjana Łągiewkę.

EPAR to rewolucyjna technologia pozwalająca na zabezpieczanie wszelkich obiektów fizycznych przed skutkami zderzeń.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Jej działanie oparte jest na zamianie znacznej części energii kinetycznej obiektów zderzających się na energię kinetyczną przetwornika akumulacyjno-rozpraszającego, a więc energia zamiast zamieniać się na pracę niszczącą obiekt, przekazana zostaje do mechanicznych akumulatorów. Zastosowanie EPAR umożliwia zredukowanie skutków zderzeń nawet o 90%.

Projekt EPAR, to instytucja której misją jest koordynowanie prac mających na celu udoskonalanie odkrytej technologii oraz zwiększenie skali komercjalizacji opracowanych z jej użyciem produktów. Obecnie analizowane jest wdrożenie technologii EPAR w przemyśle kolejowym, stoczniowym, lotniczym, górniczym oraz maszynowym.

– W ramach współpracy z Projektem zbudowaliśmy System Identyfikacji Wizualnej marki EPAR, który będzie wykorzystywany zarówno przez samą instytucję jak i spółki oraz organizacje z nią powiązane – informuje Sławomir Klimecki, prezes Charakter Consulting. Wzór odzwierciedlający w uproszczeniu działanie rewolucyjnego mechanizmu stał się ideą dla podstawowego logotypu. Znaki dla poszczególnych spółek ilustrują obszary, w których wykorzystywana będzie technologia EPAR. – Kolory logotypu nawiązują do barw narodowych, co uzasadnione jest przekonaniem twórców EPAR, iż technologia ta może stać się jednym z najlepszych polskich towarów eksportowych w XXI wieku – dodaje Klimecki.

Po zaprojektowaniu SIW Agencja zabrała się za egzekucję opracowanych zmian. W studio graficznym powstały dwujęzyczne projekty folderów, katalogów, roll-upów  oraz wizualizacja ekspozycji targowej. Od dwóch miesięcy prowadzone są również działania Media Relations, mające na celu umocnienie nowego wizerunku marki EPAR, jak również zwiększenie rozpoznawalności samego odkrywcy - Lucjana Łagiewki. Pierwsze efekty już są. Artykuły pojawiły się w lokalnej prasie oraz na wielu portalach internetowych. O technologii EPAR mówiono też w Wiadomościach TVP 1  w Faktach TVN. Na wielu forach ponownie rozgorzały dyskusje omawiające odkrycie Lucjana Łągiewki.

Obecnie specjaliści z Projektu EPAR prowadzą rozmowy z Europejską Agencją Kosmiczną. – Ciekawe – zastanawia się Klimecki –  gdy już uda im się wylądować w kosmosie, w jakich językach przyjdzie nam sławić ich dalsze sukcesy?



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

annacharakter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »