Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko
Co wiemy o sytuacji dzieci na całym świecie?
Zobacz więcej zdjęć » |
Pierwszym etapem partnerstwa obu organizacji było wprowadzenie na rynek produktów szkolnych Bambino i Unipap z logotypem UNICEF. 7% ze sprzedaży każdego produktu, będącego efektem tej współpracy, przekazywane jest na wsparcie działań pomocowych UNICEF. Środki przeznaczane są
na rozwój edukacji, walkę z niedożywieniem wśród dzieci i pomoc najmłodszym poszkodowanym
na skutek konfliktów zbrojnych czy klęsk żywiołowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dla klientów sieci Biedronka zorganizowany został ogólnopolski konkurs pt. „Razem idziemy
do szkoły”, w ramach którego uczestnicy mieli za zadanie przygotować pracę plastyczną prezentującą swojego rówieśnika na drugim końcu świata.
Kilka tysięcy dzieci zaangażowało się w akcję, tworząc kreatywne i zaangażowane prace. Jednak największym sukcesem tego przedsięwzięcia była otwartość na drugiego człowieka, jaką wyrazili rodzice i dzieci, decydując się na zakup produktów szkolnych z logo UNICEF i udział w konkursie. Przygotowanie pracy plastycznej wymagało zgłębienia wiedzy na temat warunków życia dzieci
na innych kontynentach, empatii, uświadomienia sobie, że nie wszystkie dzieci mają szansę na „kolorowe” dzieciństwo.
Na uczestników konkursu czekały atrakcyjne nagrody: tablety, zestawy artykułów papierniczych, wizyta w fabryce kultowych kredek Bambino, warsztaty edukacyjne w siedzibie UNICEF z pracownikami tej organizacji oraz Ambasadorem Dobrej Woli UNICEF – piosenkarką Majką Jeżowską. Dodatkowym wyróżnieniem dla laureatów było umieszczenie ich prac na łamach wyjątkowego kalendarza na rok 2016. Jury konkursowe wyłoniło 36 najciekawszych prac, które zostały opublikowane w specjalnie zaprojektowanym, sygnowanym sygnowanym logo UNICEF kalendarzu. Aby dalej propagować akcję i ideę pomagania dzieciom, kilkanaście tysięcy egzemplarzy tego wyjątkowego wydawnictwa trafiło do szkół i przedszkoli na terenie całego kraju.
O dotychczas przeprowadzonych działaniach Kierownik Działu Marketingu, Barbara Pikos mówi: „Zainteresowanie produktami szkolnymi z logo UNICEF było ogromne. Konsumenci z chęcią sięgali po kredki Bambino, farby, zeszyty, bloki, teczki z logo UNICEF, a także angażowali się w konkurs plastyczny, tworząc fantastyczne prace obrazujące życie dzieci na drugim końcu świata. Jesteśmy bardzo dumni i szczęśliwi, że mogliśmy wesprzeć UNICEF i wspólnie pomóc maluchom z oddalonych od nas zakątków, w których wojny, żywioły czy konflikty zbrojne uniemożliwiają dzieciom normalne życie. Wierzymy, że razem z naszymi klientami w 2016 roku powtórzymy ten sukces”.
Na kolejne lata planowana jest kontynuacja współpracy i rozwój oferty produktów szkolnych.
St-Majewski wraz z UNICEF planują dalej pomagać najbardziej potrzebującym, budując tym samym wśród Polaków świadomość trudnej sytuacji dzieci na całym świecie.
Więcej informacji:
www.st-majewski.pl
http://www.facebook.com/KolorowySwiatBambino
www.unicef.pl
www.youtu.be/ZhszcFzbNiU – prezentacja podsumowująca akcję
Komentarze (0)