Firma » Biznes

Comtegra rozwija swoją działalność z Microsoft Dynamics CRM

System CRM wspiera Comtegrę w obszarach związanych ze sprzedażą i serwisem, a dzięki opracowaniu dodatkowych modułów firma zyskała także funkcjonalności w zakresie zarządzania projektami i przetargami publicznymi.

Comtegra, integrator systemów informatycznych, oferujący rozwiązania z zakresu konsolidacji i wirtualizacji desktopów, serwerów oraz pamięci masowych, wdrożył rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2013.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Comtegra dostarcza rozwiązania zapewniające ciągłość i automatyzację pracy, bezpieczeństwo systemów IT, w tym odtwarzanie danych po katastrofie (Disaster Recovery), a także model zarządzania środowiskiem IT - Cloud Computing. Doświadczenie firmy, potwierdzone najwyższymi statusami partnerskimi przyznawanymi przez jej dostawców, doceniło szereg instytucji z sektora administracji publicznej i Enterprise.

- Dynamiczny rozwój Comtegry i potrzeba automatyzacji procesów wewnętrznych spowodowały, że podjęliśmy decyzję o wdrożeniu systemu klasy CRM. Dokonując wyboru kierowaliśmy się możliwością łatwej rozbudowy rozwiązania w ten sposób, aby jego funkcjonalność elastycznie nadążała za naszymi szybko zmieniającymi się potrzebami. Dodatkowo bardzo ważnym kryterium wyboru była możliwość pełnej integracji aplikacji z pakietem Microsoft Office i innymi narzędziami Microsoft, z których na co dzień korzystamy. Wybraliśmy Microsoft Dynamics CRM, ponieważ system ten najlepiej odpowiadał na nasze wymagania" - mówi Piotr Jelski, Prezes Zarządu, Comtegra Sp. z o.o.

Wdrożenie rozwiązania powierzono firmie Intersys, która jest certyfikowanym partnerem Microsoft. System CRM wspiera Comtegrę w obszarach związanych ze sprzedażą i serwisem, a dzięki opracowaniu dodatkowych modułów firma zyskała także funkcjonalności w zakresie zarządzania projektami i przetargami publicznymi.

- Dzięki Microsoft Dynamics CRM usystematyzowaliśmy i ustandaryzowaliśmy obszar sprzedaży, serwisu i obsługi klienta oraz, co było dla nas ważne, zyskaliśmy skuteczne narzędzie do obsługi zamówień publicznych. Dodatkowo wprowadzone moduły raportów oferują możliwość łatwego prognozowania i monitorowania wyników firmy, co z punktu widzenia kierownictwa ma fundamentalne znaczenie" - dodaje Piotr Jelski, Prezes Zarządu, Comtegra Sp. z o.o.

***

Informacje o firmie:

Microsoft jest liderem branży nowych technologii - dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych.  Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja - Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo - Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również  w wersjach na platformę mobilną - Windows Phone oraz platformę serwerową - Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics. 

Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).


Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »