Firma » Finanse

Concordia na ścieżce stabilnego rozwoju

Concordia na ścieżce stabilnego rozwoju
Zobacz więcej zdjęć »
Wyniki finansowe Concordii po I półroczu 2011 wskazują na konsekwentnie realizowaną strategię Ubezpieczyciela w zakresie budowania nowych specjalizacji i nowych technologii.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Składka przypisana Concordia Ubezpieczenia w I półroczu 2011 roku wyniosła 137, 28 mln zł brutto, co daje wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 2010 roku, kiedy kształtowała się na poziomie 128,17 mln zł brutto. 
Concordia Polska TUW zanotowała zwiększenie wartości wypłaconych odszkodowań brutto z 45,09 mln zł w I półroczu 2010 r. do 119,27 mln zł w I półroczu 2011 roku głównie ze względu na dużą ilość szkód w ubezpieczeniach upraw. Statystyki Rzecznika Ubezpieczonych pokazują, że Concordia ma jeden z najniższych wskaźników składanych na nią skarg do Rzecznika Ubezpieczonych - za I półrocze było to: 11 skarg na Concordia Polska TUW oraz 5 skarg na CC S.A. 
Concordia Polska TUW zebrała w I półroczu 2011 roku 117,91 mln zł składki przypisanej brutto, co oznacza wzrost w porównaniu do analogicznego okresu roku 2010 o ponad 5,2%. Duży wzrost w ubezpieczeniach komunikacyjnych w autocasco (z 7,87 mln zł do 16,01 mln zł) oraz w OC (z 8,93 mln zł do 34,01 mln zł) zapewniło Concordii skierowanie oferty do MSP oraz klienta indywidualnego spoza dużych aglomeracji miejskich.
Składka przypisana w spółce życiowej w I półroczu 2011 roku wyniosła 19,37 mln zł brutto, co oznacza wzrost w porównaniu do analogicznego okresu roku 2010 o 21%. Wzrósł zysk netto, który wyniósł 2,55 mln zł wobec 1,40 mln zł w I półroczu roku ubiegłego. Znaczne ożywienie widać w zainteresowaniu ofertą nowych produktów ubezpieczeń na życie, w których Concordia upatruje duży potencjał do wzrostu przy zachowaniu odpowiednich wskaźników rentowności. 
- Rozwijamy się poprzez nowe specjalizacje – mówi Piotr Narloch, Prezes Zarządu Concordia Ubezpieczenia. - Można w nich osiągnąć lepszy wynik i wykazać przewagę konkurencyjną. Przykładem może być wprowadzenie przez Concordię w minionym czasie pierwszej tego typu oferty na rynku w zakresie OC szkód w środowisku. Nowe wyzwania to również technologia IT, która odrywa się od wielkości oferenta. Najlepsze warunki IT (nowoczesnej współpracy) może mieć np. CONCORDIA i w tym zakresie chcemy być liderem rynku dla Pośredników i Klientów – dodaje prezes Piotr Narloch. 


Informacja uzupełniająca
Głównym celem Concordii Ubezpieczenia jest świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Klientów tak, aby w sposób realny byli dobrze zabezpieczeni. Concordia wypełnia tę misję od kilkunastu lat pokazując, że jakość obsługi, kreowanie przyjaznej oferty, to metoda na zwiększanie konkurencyjności na polskim rynku ubezpieczeniowym.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zarówno udziałowców oraz własnemu osiąganemu na rynku ubezpieczeń, Concordia podjęła wyzwanie i osiąga sukcesy w sferze ubezpieczeń dla rolnictwa, bankowości spółdzielczej, segmentu gminnego i samorządowego.
Ofertę Concordii wyróżnia przede wszystkim solidność, jakość i profesjonalizm oraz tworzenie polis, które nie konkurują jakością świadczonych usług.
Concordię Ubezpieczenia tworzą dwa Towarzystwa - Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, które rozpoczęło swoją działalność w lutym 1997. Od 2001 roku funkcjonuje Wielkopolskie Towarzystwo Ubezpieczeń Życiowych i Rentowych Concordia Capital S.A.
Potwierdzeniem zaufania Klientów, wysokiej jakości produktów i usług oferowanych przez Towarzystwa jest przyznane licznych nagród i certyfikatów. Za pakiet ubezpieczeń dla rolnictwa „Concordia  Agro” przyznano certyfikat jakości „Najlepszy w Polsce” w Konsumenckim Konkursie Jakości. Concordia Polska TUW zdobyła II miejsce w kategorii Ubezpieczenia Majątkowe w rankingu ”Rzeczpospolitej” na Najlepszą Instytucję Finansową w 2008 roku, wynik ten powtarzając w 2010 roku. Concordia Capital S.A. w 2011 roku sięgnęła po tytuł Najwyższa Jakość QI przyznawany przez Forum Biznesu w kategorii produkt za polisę Życie Plus. Kapituła dostrzegła innowacyjność i unikalność produktu na polskim rynku ubezpieczeniowym.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Grupa Concordia
http://grupaconcordia.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »