Firma » Biznes

Customer Experience (CX) – gra z czasem

Customer Experience (CX) – gra z czasem
Zobacz więcej zdjęć »
W kolejnym (9-10/2016) Biuletynie CCMS kontynuujemy tematykę związaną z Customer Experience (CX). Tym razem naszym gościem jest Patrycja Hackiewicz, założycielka i właścicielka Customized Group.

„…Na tak konkurencyjnym jak obecnie rynku, każdy kto chce zdobyć stałych, lojalnych Klientów, musi zacząć sprzedawać nie tylko produkt, ale całość odczuć i doświadczeń z nim związanych. Firmy zaczęły więc dbać o to, aby  każdy  kontakt Klienta z marką był  zgodny z daną mu obietnicą i pozostawiał u niego spójne, pozytywne wrażenie…” – mówi Patrycja Hackiewicz. Zwraca ona także uwagę na fakt, że efektywne zarządzanie CX w firmie możliwe jest tylko wtedy, jeśli u jego podstaw leży właściwe przygotowanie pracowników. Aby dobrze przeprowadzić taką zmianę, firma musi zacząć od podstaw, u których leży zbudowanie odpowiedniego zespołu. Oznacza to odpowiednią rekrutację i stworzenie właściwej atmosfery w pracy – czyli właśnie doświadczeń (employee experience), jakie firma oferuje swoim pracownikom. „… Nie zrobimy dobrego Customer Experience bez dobrego Emloyee Experience – podkreśla Patrycja Hackiewicz.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W biuletynie zamieszczamy także kilka naszych uwag odnoszących się do szkoleń i awansów pracowników działów obsługi klienta, roli zewnętrznych firm doradczych oraz obsługi klienta w procesie miękkiej windykacji.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu CCMS dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/ 

CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.  CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank Polska,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl 

 

www.ccms.com.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »