Firma » Reklama

Czy wiesz, że na Twojej stronie WWW są błędy?

Witryna internetowa ma informować, promować lub sprzedawać. Jej właściciel inwestuje wiele pracy, a bardzo często również pieniędzy w to, by spełniała te zadania jak najlepiej. Z reguły nie wie jednak o tym, że jego strona zawiera błędy językowe, które odstraszają i zniechęcają odwiedzających.

Jaki skutek mają błędy językowe na stronach WWW

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W dobie powszechnego już kupowania towarów i usług online oraz czerpania informacji z internetu strona WWW to często jedyna forma kontaktu firmy z klientem. Klient nie widzi sprzedawcy, nie słyszy jego głosu, przeważnie też z nim nie koresponduje. To właśnie strona WWW decyduje o wrażeniu, jakie firma robi na potencjalnym kliencie. Błędy językowe świadczą fatalnie o firmie, ponieważ sugerują:

  • braki w wykształceniu pracowników,
  • niedbalstwo i niechlujstwo,
  • brak szacunku dla klienta.

„Skoro popełniają takie błędy na stronie i nie poprawiają ich, to mam prawo przypuszczać, że obsłużą mnie nieprofesjonalnie i niedbale", myśli internauta i opuszcza stronę.

Jak powstają błędy na stronach WWW

Najpierw ktoś pisze teksty na stronę. Czasem jest to jej właściciel albo pracownik firmy, najczęściej - copywriter. Myli się, kto sądzi, że istnieją ludzie, którzy nie popełniają błędów w trakcie pisania. To nie tylko kwestia doskonałej znajomości języka polskiego, ale także uwagi w trakcie pisania. Ludzie są omylni. Wszyscy ludzie, również ci piszący za pieniądze.  Błędy powstają więc podczas pisania tekstów, ale nie tylko.

Gotowe teksty są później umieszczane na stronie. W trakcie tego procesu powstają kolejne błędy: twórca strony może być znakomitym fachowcem i mieć w małym palcu HTML, PHP czy CSS, ale niekoniecznie poprawną polszczyznę. Wystarczy więc, że nie wie, jaki cudzysłów jest poprawny w języku polskim, jak uzyskać w HTML prawidłowy znak mnożenia zamiast „x" ani czym się różni dywiz od półpauzy - i błędów przybywa.

Jak stworzyć witrynę bez błędów językowych

Aby powstająca strona była wolna od błędów, w procesie jej tworzenia powinien uczestniczyć redaktor i korektor. Należy mu powierzyć dwa zadania: redakcję treści napisanej w edytorze tekstowym oraz korektę treści zamieszczonej na stronie. Dzięki temu osoba wprowadzająca tekst na stronę będzie publikowała treść już poprawioną, a jeśli sama popełni jakieś błędy, dostrzeże i usunie je korektor, sprawdzając gotową już witrynę.

Jak usunąć błędy z już istniejącej strony

Jeżeli strona internetowa nie była nigdy sprawdzana przez specjalistę pod kątem poprawności językowej, warto zamówić audyt strony WWW w serwisie Texter.pl. Witryna zostanie skrupulatnie sprawdzona, a jej właściciel otrzyma listę dostrzeżonych błędów. Potem wystarczy je tylko usunąć. Można też umówić się na stałą opiekę redakcyjną, dzięki której każdy nowy tekst na stronie będzie sprawdzany przed opublikowaniem. Efekty w postaci większego zaufania klientów nie każą długo na siebie czekać.    



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

texter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »