Firma » Reklama

Czy zarządzanie treściami w firmie można usprawnić za pomocą produktów cyfrowych?

Czy zarządzanie treściami w firmie można usprawnić za pomocą produktów cyfrowych?
Zobacz więcej zdjęć »
Jakość tworzonych w ramach organizacji treści zależy przede wszystkim od kompetencji osób odpowiedzialnych za marketing, tworzenie wizerunku, komunikację z klientami. Czy rzeczywiście jest to jednak obszar działania firmy, którego nie da się usprawnić za pomocą narzędzi cyfrowych?


Dokumenty, obrazy, multimedia? Uporządkuj firmowe dane i nadaj im strukturę

Obecnie w większości organizacji dostęp do danych nie stanowi już problemu. Wręcz przeciwnie – ilość informacji jest tak duża, że wyzwaniem jest przede wszystkim ich efektywne przetwarzanie i przechowywanie w uporządkowany sposób.

W firmie przychodzi najczęściej taki moment, gdy wykonywanie tych czynności ręcznie staje się zbyt czasochłonne i chaotyczne. Wówczas z pomocą przychodzą narzędzia cyfrowe do automatyzacji zarządzania treścią.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



Jak działa oprogramowanie do zarządzania treścią?

Aplikacje do zarządzania treścią bardzo rzadko są gotowym do użycia produktem cyfrowym. Najczęściej tworzy się je na zamówienie, uwzględniając wielkość organizacji, rodzaj produkowanych treści, zachodzące w niej procesy.

Analizie i przetwarzaniu w automatycznych systemach podlegają różne treści, nie tylko te tworzone przez działy kreatywne. Mogą to być teksty, zdjęcia, materiały video. Automatyczne narzędzia nadają danym odpowiednią strukturę, co ułatwia ich wykorzystywanie w komunikacji z odbiorcami. Monitorowanie i analiza treści mogą odbywać się w czasie rzeczywistym.

Produkty cyfrowe do zarządzania treścią pomagają także w dbaniu o spójny wizerunek firmy. Przeprowadza się w nich audyty poprawności i zgodności danych z przyjętymi regułami, a także analizy semantyczne. Wykorzystując aplikację do zarządzania tworzonymi w firmie treściami, możesz lepiej zadbać o to, by komunikacja z klientami i działania marketingowe odbywały się na stałym, wysokim poziomie.



Zarządzanie treściami jako element firmowego systemu ERP

W dużych organizacjach produkty cyfrowe do automatycznego zarządzania treścią warto zintegrować z systemem ERP. Treści są wówczas traktowane jako jeden z zasobów firmowych, wykorzystywanych w poszczególnych obszarach: produkcji, sprzedaży, księgowości i innych.

Tworzone w różnych działach dokumenty mogą stanowić ważne źródło danych potrzebnych do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa - pod warunkiem, że będą właściwie gromadzone, przetwarzane i ustrukturyzowane.

Automatyczne zarządzanie treściami? To innowacja, którą już teraz wdrażają liderzy! Sprawdź, jak robi to GlobalLogic, tworząc dla swoich klientów systemy do analizy tekstów, obrazów i multimediów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »