Firma » Praca
Czym jest system CRM?
Dlaczego dbałość o klienta jest tak ważna? Ponieważ przedsiębiorstwa tracą klientów głównie przez opóźnienia w działalności. Reakcja na potrzeby klientów, to kluczowe zagadnienie, które pozwala na zwiększenie zysków, przechwycenie nowych klientów, utrzymanie istniejących i integrację danych.
Jakie są zalety koncepcji CRM?
- Pomaga pozyskiwać Klientów i wspiera proces sprzedaży
 - Dzięki jego zastosowaniu znacznie skraca się czas sprzedaży
 - Podnosi się sprawność funkcjonowania
 - Powoduje wzrost sprzedaży
 - Rozwiązania pozwalają na przechwytywanie nowych klientów, utrzymanie istniejących
 - Pozwala na ograniczenie kosztów administracyjnych
 
CRM dla firm szkoleniowych:
- Spójność. Koordynuje pracę trenerów poprzez możliwość umieszczenia i podejrzenia ich zadań w harmonogramie szkoleń
 - Kompletność informacji. Zyskuje się dostęp do historii szkoleń, czyli informacji o rodzaju przeprowadzanych szkoleń, ilości uczestników, trenerów prowadzących szkolenia
 - Kontrola. Wykonywanych działań handlowych przez menedżera przy wykorzystaniu raportów
 - Możliwość dzielenia się. Informacjami ze współpracownikami
 - Wszystko w jednym miejscu. Działania, oferty, maile, szkolenia – wszelkie informacje zebrane w jednym miejscu. Dostęp do pełnej historii współpracy z Klientem w jednym miejscu
 - Obieg informacji. Przydzielanie praw dostępu do zapisanych danych
 - Podatność na modyfikacje. Tworzenie dowolnie określonych grup Klientów poprzez zastosowanie filtrów grup
 - Bezpieczeństwo. Danych poprzez zapisywanie danych teleadresowych klientów do jednej centralnej bazy danych
 - Rozbudowane moduły. CRM dla firm szkoleniowych został rozbudowany o moduł umożliwiający obliczenie rentowności szkoleń otwartych oraz projektów zamkniętych
 - Zapis kosztów jednostkowych. Do karty szkolenia wprowadzono możliwość przypisania kosztów jednostkowych (wynagrodzenie trenerów, catering itd.)
 - Obliczenie rentowności. Na podstawie wprowadzonych kosztów oraz przychodów (wartość sprzedaży dla uczestników lub wartość projektu) system wylicza rentowność szkolenia
 - Możliwość raportowania. CRM dla firm szkoleniowych raporty pozwalające na zbiorczą obserwację rentowności w określonym czasie, dla wybranej grupy działań czy dla wybranego użytkownika
 
Szkolenie z CRM czyli zarządzania relacjami z klientami. Wiedza przyswajana przez użytkowników jest przyswajana przez wykonywanie praktycznych ćwiczeń i zadań. Zaangażowanie użytkowników i utrzymanie jej na wysokim poziomie, jest dodatkową zaletą. Analiza dotychczasowych form zachowań i przećwiczenie nowych, z możliwością otrzymania informacji zwrotnej od prowadzącego warsztaty.
		Nadesłał:
            Kasiamer 
	 | 
	
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)