Firma » Reklama
Darmowa reklama dźwignią handlu
Zobacz więcej zdjęć » |
Internet, dając nieograniczone możliwości działania, stanowi doskonałe narzędzie służące realizacji pomysłów na promocję firmy. Wielu twierdzi, że to najszybsza i najskuteczniejsza droga do zaistnienia na rynku, zbudowania silnej i stabilnej pozycji, czy pozyskania nowych kontrahentów. W czerwcu 2008 roku zakończone zostały prace nad podstawową wersją systemu, którego misją jest umożliwienie bezpłatnego reklamowania firm i towarów oraz wspomaganie procesu pozycjonowania stron www w internetowych wyszukiwarkach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
System, którego właścicielem jest FHU „Połomski" Studio Reklamy, składa się z trzech połączonych serwisów - Centrum Katalogowego Kafito.pl, Centrum Prasowego CentrumPR.pl oraz Forum Wielotematycznego eGadki.pl.
Pierwszy z serwisów, Centrum Katalogowe Kalito.pl, uzyskał pozytywne opinie wśród, znanych z ciętego języka i wysokich wymagań dotyczących narzędzi SEO, użytkowników forum Pozycjonowania i Optymalizacji. Obecnie Kafito zajmuje 12-tą pozycję w rankingu stron Stat.pl w kategorii Katalogi. Mając na uwadze, że w Internecie dostępnych jest klika tysięcy polskojęzycznych katalogów i liczba ta ciągle rośnie, pozycja zajęta przez Kafito należy do wysokich. Ponadto Katalog Kafito uzyskał w Google Page Rank 3.
Drugie narzędzie systemu to CentrumPR.pl stanowiący połączenie serwisu prasowego, dziennikarstwa obywatelskiego, presella oraz instrumentu dla Agencji Public Relatons. Dzięki wyjątkowo prostej obsłudze, każdy zarejestrowany użytkownik może w kilka minut opublikować artykuł prasowy, a następnie powiadomić o tym fakcie znajomych.
Trzecim serwisem jest eGadki.pl, czyli forum wielotematyczne pozwalające między innymi na komentowanie artykułów w CentrumPR i towarów w Kafito.
- Inne katalogi stron oferują swoim użytkownikom tylko wpis w odpowiedniej podkategorii, a nawet to bardzo często obciążone jest wieloma ograniczeniami. Nasz system wychodzi znacznie dalej. Pozwala użytkownikom wprowadzać wpisy katalogowe, umożliwia tworzenie artykułów prasowych, a także komentowanie i wypowiadanie się na forum, a to wszystko za pomocą jednego loginu i hasła. W konsekwencji, w stosunkowo krótkim czasie, można uzyskać długofalowy efekt promocyjny wraz z dużą ilością przyjaznych linków do własnej strony www, które znacznie wspomagają pozycjonowanie - przekonuje Sławomir Połomski, administrator serwisu.
Do zalet serwisów należy fakt, że użytkownik ma możliwość złożenia nieograniczonej liczby wpisów. Katalog jest moderowany, więc każdy wpis dopisany do podkategorii, z którą nie ma związku, jest szybko i sprawnie korygowany. - Na przykład dodanie kwiaciarni do działu motoryzacyjnego spowoduje przesunięcie wpisu do odpowiedniej podkategorii. Natomiast w przypadku braku właściwej podkategorii, użytkownik może samodzielnie i w każdej chwili taką założyć - dodaje Sławomir Połomski.
Nadrzędnym celem, który przyświecał twórcom, było stworzenie systemu przyjaznego dla użytkownika, prostego w obsłudze i zoptymalizowanego pod względem pozycjonowania. Sławomir Połomski: - Wszystkie serwisy w systemie powstały na bazie autorskiego skryptu. Zrezygnowano w nich z wszelkich dodatków, które co prawda wizualnie ładnie się prezentują, ale przeważnie nie wpływają na funkcjonalność katalogu pod względem pozycjonowania i optymalizacji.
Komentarze (7)
Zauważyłem, że skupiasz się wyłącznie na serwisie CentrumPR natomiast nasz system składa się z trzech połączonych serwisów (a dwa z nich mają PR3). Poza tym pochwalę się Kafito.pl w tym tygodniu wskoczyło do pierwszej dziesiątki w statystykach Stat.pl w kategorii katalogi
@administrator: Niestety to nie pracownicy firmy APLIKOM wrzucają newsy i arty prasowe na CentrumPR, ale współpracująca firma PRowska, która do niedawna robiła to po swojemu, bez mojej wiedzy i w sposób nie tylko kompletnie nie wspomagający pozycjonowania, ale nawet w sposób destrukcyjny. To tak gwoli sprostowania :) Widzę że powolutku poprawiacie portal pod stricta :) Trzymam kciuki.
I nie odradzam całkowicie korzystania z CentrumPR. Jeśli ktoś ma nową stronę, słabo zaindeksowaną przez Google, o PR=0 lub 1 to CentrumPR pozwoli webmasterowi przyspieszyć proces indeksacji poprzez precelki. No to tyle.
Aha i jest to wyłącznie moje zdanie, które może być błędne (nikt nie jest nieomylny :)).
Witam,
Właśnie sprawdziłem stronę egadki.pl validatorem i wszystko ok :) Widać że już poprawili.
Pozdrawiam,
aplikom dziękuję za podpowiedź, przetestujemy serwisy W3C Validatorem.A tak swoją drogą to trochę dziwnie wygląda jeżeli odradzasz innym korzystanie z systemu, a pracownicy Twojej firmy aktywnie z niego korzystają wprowadzając wpisy katalogowe i artykuły prasowe. To chyba jakiś brak konsekwencji.
Nooo, normalnie super... a W3C Validator na dzień dobry 115 błędów wywalił dla tej podstrony... więc trochę dziwią te "pozytywne opinie wśród, znanych z ciętego języka i wysokich wymagań dotyczących narzędzi SEO, użytkowników forum Pozycjonowania i Optymalizacji"
No i na koniec PR=3... no brawo, naprawdę jest się czym chwalić... Sorki, ale ten artykuł do mnie nie przemawia.
EDIT: PR dla tego artykułu=3, a dla strony głównej PR=1... więc jak masz PR swojej strony > 2 to lepiej omiń ten katalog.
Webmaster, SEO Specialist.
Naprawdę...super serwisy!
Brawo!