Firma » Biznes

Deichmann z tytułem "Fashion Retailer of the Year"

Deichmann z tytułem "Fashion Retailer of the Year"
Zobacz więcej zdjęć »
Fashion Retailer of the Year - tytuł Detalisty Mody (powierzchnie poniżej 500 m) został przyznany firmie Deichmann podczas dorocznej, uroczystej gali wręczenia CEE Retail Estate Awards 2009.

W tym roku impreza organizowana przez EuropaProperty odbyła się 11 lutego w hotelu Intercontinental w Warszawie, a nagrodę odebrał pan Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie. Już po raz drugi przedstawiciele rynku nieruchomości komercyjnych z sektora powierzchni handlowych i handlu detalicznego w Europie Środkowo-Wschodniej spotkali się na gali aby uhonorować najlepsze firmy z branży.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zwycięzcy poszczególnych kategorii musieli znaleźć uznanie w oczach międzynarodowego jury złożonego z uznanych przedstawicieli branży nieruchomości komercyjnych i handlu detalicznego.

Tytuł „Fashion Retailer of the Lear" jest dla nas szczególnym wyróżnieniem - mówi Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie. - Jury bardzo wnikliwie analizowało wszelkie aspekty działalności firmy - jakość oferty, obroty, ilość sprzedanych par obuwia, rozwój sieci sklepów, akcje charytatywne w które zaangażowana jest firma. Jesteśmy przekonani, że obecność i dynamiczny rozwój naszej firmy w większości krajów zaproszonych do udziału w konkursie, przekonała jurorów. Cieszymy się tym bardziej, że firma Deichmann wygrała w tym roku z wieloma bardzo silnymi konkurentami - dodaje Wojciech Normand.

Wśród nominowanych do nagrody Fashion Retailer of the Year znalazły się między innymi: CCC, Cropp, Solar, Tatuum, TopShop, Mosaic, Vagabond i Mothercare.

Firma Deichmann obecna jest w 19 krajach na świecie. Pierwszy sklep w Polsce powstał w 1997 roku, 13 lat później, pod koniec lutego 2010 roku zostanie otwarty już 153 sklep.  - Dynamiczny rozwój sieci finansowany jest ze środków własnych - podkreśla Wojciech Normand. - Zysk przeznaczamy na otwieranie nowych sklepów. Recepta na sukces firmy Deichmann od lat pozostaje niezmienna - asortyment w sklepach jest na bieżąco dopasowywany do najnowszych trendów w modzie i oferowany w cenach dostępnych dla każdego.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Pegasus Public Relations
http://pegasus.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »