Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Dialog z gośćmi
. Dzięki temu operatorzy hoteli, mają możliwość nawiązania dialogu ze swoimi gośćmi, budując w ten sposób zaufanie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wszystkie komentarze zamieszczane na portalu są przed publikacją moderowane. HRS zapewnia więc szansę reagowania na oceny, czyli możliwość, której domagał się HOTREC - europejska organizacja skupiająca stowarzyszenia hoteli, restauracji i kawiarń.
Wszystkie opinie na temat hoteli są gromadzone i przedstawiane w czytelny sposób w nowej zakładce „Oceny moich Gości”. HRS ma także możliwość informowania hotelarzy za pośrednictwem wiadomości e-mail o każdorazowym pojawieniu się nowego komentarza na temat ich obiektu. Pozwala im to na utrzymywanie stałej, bieżącej kontroli jakości. Hotelarze mogą również otrzymywać podsumowanie ocen dotyczących ich obiektów w preferowanych przez siebie odstępach czasowych, na przykład raz dziennie.
- Nowa usługa pozwala hotelarzom nawiązać bezpośredni kontakt ze swoimi gośćmi. Dialog ten buduje zaufanie i wiarygodność – mówi Tobias Ragge, Prezes HRS, przedstawiając korzyści dla branży hotelarskiej. – Liczy się opinia każdego klienta. Dlatego radzimy operatorom hoteli, by poważnie traktowali komentarze i reagowali zarówno na krytyczne, jak i pozytywne uwagi. Te drugie stanowią większość ocen zamieszczanych w portalu HRS – dodaje.
Hotele przekonają się ponadto, że komentarze gości mają korzystny wpływ na zarządzanie jakością. W zakładce „Oceny moich Gości” praktyczny filtr wraz z funkcjami wyszukiwania pomagają hotelarzom śledzić komentarze i identyfikować obszary, w których niezbędne są działania naprawcze.
Badanie przeprowadzone przez HRS wykazało, że klienci w swoich procesach decyzyjnych wykorzystują opinie zamieszczane przez innych gości w stopniu większym niż kiedykolwiek wcześniej. Prawie 67% ankietowanych stwierdziło, że bardzo często kierują się opiniami gości. Odsetek ten wzrasta do poziomu 76% w przypadku użytkowników w wieku do 29 lat, zaś w grupie wiekowej 50+ opinii społeczności internetowej zasięga 54% klientów.
Ocenę hotelu za pośrednictwem portalu HRS mogą zamieścić wyłacznie goście, którzy faktycznie przebywali w danym hotelu. Po wyjeździe z hotelu otrzymują oni bezpośredni link do strony poświęconej ocenie hotelu. W ten sposób HRS gwarantuje autentyczność i wiarygodność zarówno oceny punktowej, jak i komentarzy. Goście dokonują oceny 14 kryteriów w skali od 1 (słabo) do 10 (bardzo dobrze), tak aby możliwe było obliczenie średniej dla hotelu. Aby zapewnić aktualność ocen, wyniki uzyskane w okresie przekraczającym dwa lata wstecz nie są wliczane do publikowanej średniej ocen hotelu. HRS spełnia wymagania HOTREC w tym zakresie, jak i pod względem prezentowania średniego wyniku jedynie w przypadku uzyskania minimum 5 ocen.
Portal HRS opracował wytyczne dotyczące prawidłowego postępowania wobec ocen gości, które wyjaśniają hotelarzom najbardziej efektywny sposób korzystania z nowej usługi. Praktyczne Wskazówki dla Hotelarzy są dostępne na życzenie.
HRS – portal hotelarski
HRS jest operatorem ogólnoświatowego systemu rezerwacji hotelowych dla osób prywatnych i osób podróżujących służbowo, opartego na bazie danych obejmującej ponad 250 000 hoteli wszystkich kategorii w 180 krajach - średnio portal przyciąga 5,5 mln użytkowników miesięcznie. Dzięki ofercie obejmującej dziesiątki tysięcy hoteli oraz setki sieci hotelowych, system HRS umożliwia największy wybór hoteli na świecie Bezpłatny system rezerwacyjny umożliwia dokonanie rezerwacji przez Internet po niskiej cenie, z gwarancją najlepszej ceny. HRS Exclusive Prices gwarantuje także ceny co najmniej 10 procent niższe niż w konkurencyjnych systemach. Wybór hotelu ułatwiają szczegółowe opisy hoteli i ok. 2,5 mln ocen hoteli zamieszczanych przez gości hotelowych. Ponad 25.000 firm dokonuje regularnych rezerwacji miejsc hotelowych na potrzeby podróży służbowych, konferencji i wyjazdów grupowych za pośrednictwem HRS i korzysta ze specjalnych stawek korporacyjnych HRS, umożliwiających obniżki cen nawet do 30 procent. HRS jest także liderem innowacyjnych rozwiązań i ustanawia wysoka poprzeczkę dla branży w dziedzinie komunikacji za pośrednictwem przenośnych urządzeń. Poprzez opracowanie nowych mobilnych aplikacji na wszystkie standardowe smartfony i tablety HRS korzysta ze wszystkich nowoczesnych kanałów komunikacji, aby jeszcze bardziej ułatwić klientom znalezienie odpowiedniego hotelu, nawet w czasie podróży. Założony w 1972 roku, HRS ma siedzibę w Kolonii i posiada oddziały w Szanghaju, Londynie, Paryżu, Warszawie, Rzymie, Stambule i w Moskwie. Jest też wyłącznym właścicielem portalu poświęconego Alpom, z siedzibą w Innsbruck: www.tiscover.com.
Więcej informacji na stronie www.HRS.com
HRS na Facebooku: www.facebook.com/HRS
Kontakt dla mediów:
Anna Haliżak, Agata Górnicka
anna.halizak@triplepr.pl, agata.gornicka@triplepr.pl
Triple PR
Ul. Leszno 8 lok. 28; 01-972 Warszawa
tel. 022 216 54 16; 22 216 54 20 kom. 607-676-575
Komentarze (0)