Firma » Biznes

Divante z Grupy OEX rozwija sklep internetowy DUKA

Divante z Grupy OEX rozwija sklep internetowy DUKA
Zobacz więcej zdjęć »
Divante z Grupy OEX, oferujące kompleksowe rozwiązania z obszaru e-business przejmuje opiekę nad sklepem internetowym DUKA. Spółka zajmie się rozwojem oprogramowania, hostingiem oraz e-mail marketingiem.
DUKA dostarcza produkty i akcesoria służące do wykorzystania w kuchni. W Polsce posiada obecnie sieć 31 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz sklep internetowy: http://dukapolska.com

DUKA, chcąc efektywniej wykorzystywać internetowy kanał sprzedaży powierzyła opiekę nad nim spółce Divante. Pierwszym krokiem przy przejęciu rozwoju e-sklepu była analiza jego funkcji oraz potrzeb klientów. Na podstawie zgromadzonej wiedzy zostało wyodrębnionych ponad 20 modyfikacji, których wdrożenie znacznie ułatwi korzystanie z serwisu.

Rozwój zagadnień związanych z użytecznością rozpocznie się w momencie zlikwidowania wykrytych w oprogramowaniu elementów wymagających poprawek - mówi Maciej Rudnicki, head of maintenance w Divante.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ramach nawiązanej współpracy firma DUKA zdecydowała się migrację swojego sklepu internetowego na rozwiązanie hostingowe dostarczane przez Divante - silnie zoptymalizowane na potrzeby platformy Magento.

Aktualizowane na bieżąco oprogramowanie serwerów zapewni klientowi wysoką wydajność oraz bezpieczeństwo na najwyższym poziomie - bardzo istotne w branży e-commerce. Proces migracji został zaplanowany w taki sposób, aby jego przebieg był jak najmniej zauważalny dla użytkowników końcowych - mówi Paweł Szreder, head of hosting w Divante.

Kolejnym krokiem współpracy było rozpoczęcie działań związanych z email marketingem. Mają one wspomagać sprzedaż zarówno on-line jak i off-line.

Od dawna zauważamy wielokanałowość wśród klientów. Analiza jedynie jednego kanału nie daje pełnego obrazu zwyczajów zakupowych użytkowników. Z tego względu do obsługi newslettera wybraliśmy rozwiązanie typu Marketing Automation (SALESmanago). Taki system pozwoli nam analizować całą wędrówkę zakupową i punkty styku konsumentów z marką zarówno w on-line, jak i salonach. Otrzymane dane pokażą nam realny proces nabycia towaru i pozwolą na spersonalizowaną komunikację w mailu i na stronie - tłumaczy Marcin Moska, new business developer i specjalista od Marketing Automation w Divante.

W ostatnim czasie spółka Divante zajęła się także obsługą techniczną e-sklepu toya24.pl, oferującego szeroki asortyment narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Podstawowym celem projektu było zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania internetowego kanału sprzedaży firmy TOYA SA.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Outsourcing Experts (Grupa OEX)
http://www.oex.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »