Firma » Reklama

Dlaczego warto szanować blogerów

Dlaczego warto szanować blogerów
Zobacz więcej zdjęć »
Edelman Polska wprowadza do swojej oferty szkolenie z zakresu Digitial PR czyli komunikacji wykorzystującej tzw. nowe media - blogi, sieci społecznościowe czy fora internetowe.

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów komunikacji i marketingu, coraz częściej doceniających nowe media jako istotne narzędzie komunikacji PRu korporacyjnego i produktowego.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Szkolenie składa się z części teoretycznej  i praktycznej. Jego pierwsza część wprowadza w strukturę współczesnego Internetu, prezentuje najpopularniejsze platformy oraz najważniejsze konsekwencje, jakie fenomen Internetu społecznościowego rodzi dla komunikacji marek  i korporacji. W części drugiej uczestnicy mają okazję praktycznie wypróbować nową wiedzę, zapoznać się metodami monitorowania blogosfery, czy samemu sprawdzić, jak łatwe jest dziś założenie i prowadzenie bloga.

Najważniejszym elementem szkolenia jest jego część poświęcona zasadom i etyce komunikowania się w „nowym Internecie" - transparentności , jawności, poszanowaniu prawa blogerów do prywatności i posiadania własnego, krytycznego zdania.

Polskim Internetem wstrząsnęło ostatnio kilka głośnych kryzysów, dotyczących niewłaściwie poprowadzonych relacji z autorami blogów - mówi Barbara Kwiecień, General Manager Edelman Polska  - Większość tego typu spraw wynika właśnie z niezrozumienia zasad, jakie rządzą dziś Internetem. Korporacje czy duże wydawnictwa przyzwyczajone są do bycia  jedynie „nadawcami", podczas gdy kontakty z blogerem powinny przypominać bardziej dialog dwojga szanujących się partnerów. To długi i skomplikowany proces budowania relacji, z którym najlepiej poradzą sobie wyspecjalizowane agencje PR.

Działania z zakresu Digital PR są jednym z najważniejszych elementów strategii rozwoju agencji Edelman już od 2004 roku.  W roku 2008 powstał Edelman Digital - wydzielony dział agencji, poświęcony wyłącznie komunikacji w tzw. "nowych mediach".

Działania związane z Internetem społecznościowym stanowią nieodłączny element ofert Edelman Polska już od roku 2006 - stały się elementem kampanii prowadzonych m.in dla marek Coca-Cola, HP, Coca-Cola Zero czy FujiFilm.

Edelman Inc. jest największą niezależną, sieciową agencją public relations na świecie.  W czerwcu 2005 roku firma otworzyła swoje biuro w Warszawie. Tym samym, Polska jest pierwszym z dziesięciu państw, nowych członków Unii Europejskiej, w której Edelman ma własne biuro. Edelman Polska zatrudnia 25 konsultantów specjalizujących się w PR korporacyjnym, PR konsumenckim i Healthcare PR. Konsultanci Edelman Polska posiadają doświadczenie w obsłudze klientów branży farmaceutycznej, energetycznej, motoryzacyjnej, nowych technologii i dóbr szybkozbywalnych.

Edelman Digital - międzynarodowy zespół pod kierownictwem Ricka Murray'a (President) oraz Davida Dunne'a (Chief Operating Officer), liczy 120 specjalistów. Kontynuuje i rozwija działania z zakresu komunikacji elektronicznej oraz komórkowej, które do roku 2007 były prowadzone przez firmy Edelman Interactive Solutions, me2revolution oraz Edelman Mobile.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »