Moda » Odzież
Długi sweter na długie zimowe wieczory
Zobacz więcej zdjęć » |
Długie swetry
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przebojem sezonu jest ogromny sweter, w który możemy się zatopić. Dzianinowe tuniki i kardigany często przeplecione w talii paskiem, noszone są do wąskich spodni, sukienek, lub szortów i wysokich kozaków.
Duże, ciepłe swetry do opatulania się rządziły na pokazach kolekcji na ten sezon. Obszerne dzianinowe cuda zaproponowane przez stylistów czarowały nieskończoną rozmaitością wzorów i fasonów. Wąskie i długie, noszone z legginsami lub kolorowymi rajstopami, mogą zastępować sukienki i tuniki. Sweterkowe barwy sezonu 2010/2011 to przede wszystkim beż i brąz, ale również szarości, fiolety, burgund, rudości i kolor owczej wełny. Jedno jest pewne, styliści wyraźnie sugerują, że sweter tej zimy nie powinien być dopasowany, a dla podkreślenia kobiecych kształtów często używają paska.
Na naszym rynku znajdziemy je m.in. w kolekcji marki BREMI (www.sklep.bremi.pl). Wśród przystępnych cenowo propozycji tego producenta znalazła się bogata linię pasków przeznaczonych do różnego rodzaju damskich swetrów. Kolorystyka i fasony poszczególnych modeli wpisują się w trendy sezonu.
Skandynawskie szlaczki, etno wzorki i wyraziste sploty
Grube swetry, szaliki zakładane po kilka na raz i duże kamizele często pokazywane były na wybiegach w połączeniu ze zwiewnymi wzorzystymi tkaninami. Nie jest to może najbardziej praktyczne zestawienie na siarczyste mrozy, za to niezwykle kobiece i sexy.
Sweterki upstrzone zimowymi wzorkami zrzucone na dno szaf i zapomniane teraz powinnyśmy odszukać, tak jak Bridget Jones swój gwiazdkowy pulowerek. Przydadzą się, bo styliści wytyczyli swetrom w sezonie jesień/zima 2010/11 wzorzysty kolorowy szlak.
Największy modowy wizjoner, Jean Paul Gaultier pokazał niesamowite, odważne połączenia kolorystyczne i nieprzebrane bogactwo wzorów. Projektant, podobnie jak Oscar de la Renta, Vivienne Westwood, czy Kenzo promuje styl etno. Oryginalne stylizacje tworzą nakładane warstwami futra, szale i swetry w norweskie wzory.
Wielki come back skandynawskich motywów zawdzięczamy też duetowi Dolce & Gabbana. W kolekcji tej marki mamy total look prosto z Norwegii w nieco szkolnym wydaniu.
Przepis na sweter „must have” tej zimy brzmi: weź odrobinę etno, trochę boho i szczyptę folku i ubij w miękki, ciepły i obszerny sweter. Dopasuj do niego kilka składników w podobnym smaku i zmiksuj je warstwami. Jeśli dodasz dżinsy, albo kolorowe rajstopy i wysokie kozaki masz super trendy zestawienie na nieoficjalne spotkania, które możesz podawać aż do wiosny. Jednym słowem, swetry w gwiazdki i jelonki nie są już teraz nietrafionym prezentem gwiazdkowym, ale hitem sezonu, nie tylko narciarskiego.
Pulower retro
Tej zimy, żeby być trendy możemy również nosić old schoolowe swetry o grubych splotach do mocno rozkloszowanych spódnic w stylu pensjonarki. Prada, wyrocznia w świecie mody, swoimi dzianinowymi sukienkami i swetrami oddała hołd klasyce lat 60-tych. O modzie tamtych lat przypominały też natapirowane upięte fryzury, makijaż i charakterystyczne torebki do ręki. Do stylizowanych retro swetrów możemy nosić wąskie spodnie kończące się sporo nad kostką, zamaszyste spódnice o długości leciutko nad kolano lub do łydki oraz sukienki bez rękawów, na które można nakładać krótki pulowerek. Do lat 60-tych przenosiły też propozycje Louisa Vuittona. Swetrowe kreacje w stylu lat 80-tych proponuje zaś Chloe i Marc Jacobs.
o BREMI
Firma BREMI, która powstała w 1987 roku, specjalizuje się w produkcji pasków ze skóry naturalnej i wysokiej jakości skóry syntetycznej. W jej asortymencie znajduje się ponad pół tysiąca modeli damskich, męskich, młodzieżowych i dziecięcych pasków. Firma posiada w ofercie także kolekcję eleganckich torebek damskich ANIES ZEIGER, linię toreb lnianych oraz plecaków. Jakość oferowana przez BREMI została uznana i dwukrotnie nagrodzona złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Wyroby tej marki można nabyć w około 2000 sklepach i punktach handlowych na terenie całego kraju i zagranicą.
Dodatkowe informacje:
PRESTIGE PUBLIC RELATIONS
tel. 022 620 28 29
www.prestigepr.pl
Komentarze (0)