Dom » Budownictwo

Do 10% rabatu na wybrane okna w ramach promocji marki OKNOPLAST "Przestrzeń na więcej"

18 marca 2019 roku ruszyła wiosenna promocja marki OKNOPLAST pod hasłem „Przestrzeń na więcej”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



W ramach inicjatywy klienci mogą kupić stolarkę okienną najwyższej jakości w okazyjnej cenie, nawet do 10 proc. taniej, zapewniając sobie jeszcze więcej komfortu i funkcjonalności w pomieszczeniach. Akcja obejmuje wszystkie systemy okienne marki i potrwa do 12 kwietnia bieżącego roku.

Wiosna to idealny moment, by wymienić okna. Trudno się zatem dziwić, że to właśnie wtedy konsumenci najczęściej decydują się na zakup i montaż nowej stolarki. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów - znany podkrakowski producent OKNOPLAST przygotował atrakcyjną promocję. W jej ramach oferuje „Przestrzeń na więcej” rozumianej jako rabat na wszystkie systemy okienne marki. Dzięki niej zainteresowane osoby będą mogły wprowadzić do swojego domowego otoczenia zaawansowane technologicznie oraz trwałe i designerskie rozwiązania.


Ile wyniosą zniżki na okna?
Analizując „perełki zakupowe” w obrębie oferty, warto zwrócić przede wszystkim uwagę na drzwi tarasowe HST, umożliwiające tworzenie dużych, spektakularnych przeszkleń. Ciekawą propozycję stanowi również okno Koncept Evo, charakteryzujące się klasyczną, ponadczasową formą. Oba produkty objęte będą 10-procentowym rabatem. W przypadku pozostałych systemów okiennych PVC marki możemy z kolei liczyć na 8-procentowy upust. Taka obniżka dotyczy np. okna PIXEL, dostarczającego do pomieszczeń do 22 proc. więcej światła. Na tych samych warunkach dostępny będzie m.in. model Winergetic Premium o doskonałych parametrach termoizolacji. Wyłącznie na okno Koncept przysługuje 7 procent rabatu.

Wiosna to bardzo dobry czas na remont, dlatego zależało nam, aby promocję dla naszych klientów zorganizować właśnie teraz. Akcja odnosi się do naprawdę szerokiej gamy produktów marki OKNOPLAST, dzięki czemu konsumenci będą w stanie dokonać wyboru zgodnego z ich indywidualnymi potrzebami – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.

Po promocyjne okna w ramach inicjatywy „Przestrzeń na więcej” można wybrać się do najbliższego salonu sprzedaży OKNOPLAST, w którym eksperci udzielą wsparcia na każdym etapie zakupu oraz zapewnią profesjonalną usługę montażu. Pozwoli ona na zachowanie wysokich parametrów technicznych stolarki OKNOPLAST.

Więcej informacji na temat promocji, najbliższego salonu sprzedaży i regulaminu znajdziecie tutaj .




OKNOPLAST
press box



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »