Dom » Wnętrza

Dornbracht – Blue Responsibility

Dornbracht – Blue Responsibility
Zobacz więcej zdjęć »
Motto przedsiębiorstwa „Dornbracht – the SPIRIT of Water” symbolizuje odpowiedzialne postępowanie z dobrem naturalnym jakim jest woda.

Dlatego też firma Dornbracht, międzynarodowy producent przykładający najwyższą wagę zarówno do jakości jak i wzornictwa swoich produktów, zmniejszy do końca 2009 r. przeciętne zużycie wody przez wszystkie oferowane na rynku armatury o 25 procent, a przez kolejne trzy lata o łącznie 30 procent. Dodatkowo, zminimalizowane zostanie także zużycie energii. Udoskonalenia te nie wpłyną negatywnie na najwyższą jakość produktów i wygodę ich użytkowania.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Już od 1996 r. firma Aloys F. Dornbracht GmbH & Co. KG współpracuje ze specjalistami ds. ochrony środowiska, rzeczoznawcami oraz inżynierami w celu stałej kontroli i optymalizacji stosowanych rozwiązań ekologicznych. W procesie produkcji firma Dornbracht przykłada najwyższą uwagę do stosowania bezpiecznych dla środowiska naturalnego technologii, takich jak np. nowoczesne sposoby oczyszczania ścieków. W 2007 r. ścieki wytwarzane przez przedsiębiorstwo nie przekroczyły poziomu połowy wartości granicznych przewidzianych przepisami. Aby zapewnić oszczędność naturalnych surowców używanych do wytwarzania produktów, firma powszechnie wykorzystuje materiały, które można odzyskać w drodze recyklingu. Jakość produkcji wraz z systemem x-tra Service specjalizującym się w zaspokajaniu indywidualnych życzeń klientów oraz tworzeniu optymalnych rozwiązań wzorniczych gwarantują najwyższą trwałość użytkową produktów Dornbracht.


O firmie Dornbracht
Aloys F. Dornbracht GmbH & Co. KG z siedzibą w Iserlohn jest międzynarodowym producentem wysokiej jakości ekskluzywnej armatury i akcesoriów do łazienek i kuchni. Dornbracht otrzymuje liczne międzynarodowe nagrody za stylistykę swoich produktów, a od 1996 roku cieszy się także uznaniem za zaangażowanie w rozwój kultury. Od 2006 roku firma wydaje dwuczęściową publikację „Dornbracht – the SPIRIT of WATER” powiązaną koncepcyjnie ze światem łazienek i kuchni. Ten magazyn, a zarazem katalog, dokumentuje zaangażowanie kulturalne firmy i prezentuje spektrum produktów marki Dornbracht. „Dornbracht – the SPIRIT of WATER” z powodzeniem łączy inspiracje, dialog oraz innowacje, które charakteryzują unikalne podejście i drogę rozwoju firmy Dornbracht.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »