Motoryzacja » Samochody
Driving Behaviour to tylko monitoring floty? Zastanów się jeszcze raz!
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowa funkcja Driving Behaviour (Eco Drive) pomaga zmniejszyć koszty i zwiększyć rentowność firm posiadających flotę pojazdów. System, rejestrując gwałtowne przyspieszenie, nagłe hamowanie oraz ostre wejście w zakręt, pozwala nauczyć kierowców bardziej efektywnego prowadzenia pojazdu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Driving Behaviour (Eco Drive) analizuje sposób prowadzenia auta i wystawia kierowcy ocenę za styl jazdy. Jest to sposób na identyfikację niebezpiecznych zachowań na drodze i zmniejszenie ryzyka wypadków. Spokojniejsza jazda wpływa również na mniejsze zużycie paliwa i części samochodów firmowych.
Profesjonalnie oznakowane samochody są bardziej rozpoznawalne
Czy byłeś kiedyś poirytowany, gdy inny kierowca zupełnie nieoczekiwanie „wcisnął się" na drodze przed Twój samochód, pomimo braku wystarczającego miejsca? Aby uniknąć kolizji, zarówno Ty, jak i kierowca pojazdu wymuszający pierwszeństwo, musięliście gwałtownie hamować? Prawdopodobnie tak, bo podobne sytuacje zdarzają się na drodze niestety nagminnie. Warto pamiętać, że oznakowane samochody służbowe są bardziej widoczne na drodze. Niefrasobliwa jazda może stać się powodem, z jakiego klient nie zdecyduje się skorzystać z Twoich usług. W konsekwencji możesz stracić obiecujący kontrakt, a zła reputacja może towarzyszyć Ci latami. Innymi słowy, ważne jest, aby firma nie wyróżniała się na jezdni w negatywny sposób.
Z Driving Behaviour (Eco Drive) otrzymujesz podsumowanie kluczowych informacji o tym, w jaki sposób pracownicy prowadzą samochody firmowe. W ten sposób firma może poprawić styl jazdy kierowcy, a także zachęcić do bezpiecznej i pewnej jazdy, co z kolei może poprawić reputację firmy.
Gamifikacja sposobem na optymalizację pracy
Czy wiesz co to jest gamifikacja, lub inaczej grywalizacja? Jest to ukierunkowane działanie, które wykorzystuje pewne elementy zaczerpnięte z mechanizmu gier, w celu zwiększenia zaangażowania pracowników i udoskonalenia ich umiejętności. Gamifikacja wprowadza w firmie zdrową rywalizację, która znacząco podnosi poziom motywacji pracowników.
Gamifikacja może zachęcić kierowców do poprawy stylu jazdy. Im lepszy sposób prowadzenia samochodu, tym wyższa ocena kierowcy. Który z pracowników miał najlepszy wynik w tym tygodniu lub miesiącu? Kto najbardziej poprawił swój wynik? Organizując wsród pracowników konkurs na najlepszego kierowcę, możesz w ekscytujący sposób przynieść firmie korzyści w postaci oszczędności na paliwie i wizytach serwisowych.
Ale pamiętaj, że samo prowadzenie samochodu to nie zabawa. Nie gramy w Gran Turismo®
Jedź bezpiecznie.
Komentarze (0)