Gospodarka » Żywność
Dwaj giganci- który wygrywa? Coca-Cola vs. Pepsi
Zobacz więcej zdjęć » |
Analizując ilość publikacji w czasie zauważamy, że aktywność dla obu haseł była mniej więcej zbliżona dla poszczególnych okresów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Średnia ilość publikacji dla poszczególnych haseł w okresie objętym badaniem wynosiła: dla Coca-coli 30,4 publikacji, dla Pepsi 28,3 publikacji.
Najwięcej publikacji dotyczących frazy Pepsi odnotowane zostało 30 września. W tym dniu w Internecie ukazało się 72 publikacje i opinie zawierające tę właśnie frazę. Publikacje z tego dnia w dużej mierze zawierają informację o Kibicach klubu piłkarskiego Legia Warszawa, którzy podczas meczu z Hapoelem Tel Awiw na stadionie Pepsi Arena wywiesili na trybunach transparent Dżihad Legia. Wydarzenie zyskało duży oddźwięk medialny.
Jeśli zaś chodzi o Coca- Colę, największa liczba publikacji zawierająca to słowo kluczowe ukazała się 9 września 2011. W tym dniu opublikowano 75 informacji zawierających wyrażenie Coca-Cola. Powodem tak dużej ilości artykułów było zdementowanie informacji , jakoby firma Coca-Cola zawieszała realizację inwestycji we Francji wartych 17 mln euro. Informacja została podana przez Huberta Patricot- szefa koncernu we Francji, podczas wypowiedzi telewizyjnej. Dzień później news obiegł media internetowe. Badanie zostało wykonane metodą ilościowej analizy danych. Wyniki zostały zebrane na podstawie 120000 źródeł monitorowanych przez system MediaMon. Monitorowano hasła: Coca-Cola, Pepsi . Pełny raport dostępny jest na stronie www.mediamon.pl w zakładce raporty.
Komentarze (0)