Dom » Budownictwo
Dwie nowości od Krispola - brama z tatuażem i centrala do automatyki GfA
Zobacz więcej zdjęć » |
Brama może przedstawiać dowolnie wybrany wzór, na przykład logotyp firmy lub projekt nawiązujący do działalności prowadzonej w obiekcie - np. filiżanka kawy w przypadku kawiarni. Otwiera to szerokie możliwości personalizacji bramy i pozwala na nadanie jej wyjątkowego charakteru. To skuteczny sposób na wyróżnienie punktu handlowego lub usługowego.
Istnieją dwie możliwości wykonania perforacji:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- perforacja wzoru:
- perforacja tła dla wzoru:
Wykonanie zamówienie wymaga dostarczenia pliku graficznego przedstawiającego wzór, jaki powinien być naniesiony na bramę. Plik powinien mieć format DWG lub PNG. Zlecenia będą wykonywane każdorazowo po akceptacji przygotowanej wizualizacji.
Oferta jest dostępna od stycznia 2014 dla bram R1 SSG i R1 SSP oraz R1 ASG i R1 ASP. Brama z indywidualną perforacją jest wykonywana za dopłatą w wysokości 30% wyjściowej ceny bramy zgodnie z tabelą cenową.
Centrala do automatyki GfA.
Centrala została wyposażona w lekką, elegancką obudowę. Zapewnia też większą wygodę podczas montażu, dzięki możliwości wprowadzenia kabla przyłączeniowego z napędu zarówno od góry, jak i od dołu. Centrala w nowej formie całkowicie zastąpiła poprzednią wersję, dla odróżnienia otrzymując oznaczenie TS970N.
Ceny i indeksy zestawów automatyki GfA pozostają bez zmian.
Komentarze (0)