Firma » Biznes

Dynamiczna działalność Grupy Nowy Styl wsparta systemem Microsoft Dynamics CRM 4.0

Dynamiczna działalność Grupy Nowy Styl wsparta systemem Microsoft Dynamics CRM 4.0
Zobacz więcej zdjęć »
Wdrożenie systemu ma na celu usprawnienie obsługi klienta oraz kluczowych obszarów działalności firmy, takich jak sprzedaż i marketing.

Grupa Nowy Styl jest europejskim liderem i jednym z największych na świecie producentów krzeseł i mebli biurowych. Firma zajmuje się również produkcją głównych komponentów - metalowych, drewnianych i z tworzyw sztucznych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Tak złożona działalność firmy oraz konieczność dostosowania się do zróżnicowanych oczekiwań klientów były jednymi z powodów implementacji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0.

- Grupa Nowy Styl jest jednym z największych w Europie producentów krzeseł i mebli biurowych, a proces wytwarzania obejmuje produkcję wszystkich głównych komponentów: metalowych, z tworzyw sztucznych i drewnianych. Nasze produkty sprzedajemy do ponad 60 krajów na całym świecie, i nie trudno sobie wyobrazić, iż wymagania klientów na wszystkich tych rynkach są diametralnie inne. Nasz model biznesowy opiera się na sprzedaży poprzez rozbudowaną, kilkutysięczną sieć dealerów i to właśnie z myślą o nich i jak najlepszej współpracy z nimi, podjęliśmy decyzję o wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics CRM - mówi Rafał Chwast, Wiceprezes Grupy Nowy Styl.

Dodatkowo firma potrzebowała narzędzia, które umożliwiłoby gromadzenie danych o klientach w jednym miejscu i łatwe zarządzanie nimi, lepszą obsługę projektów handlowych, automatyzację procesów zamówień czy też podniesienie skuteczności działań marketingowo-handlowych.

Z początku firma zdecydowała się na wdrożenie pilotażowe, które z czasem przekonało Zarząd firmy do pełnej implementacji systemu. Ostateczny wybór narzędzia po uruchomienie pierwszych funkcjonalności zajął 4 miesiące.

- Zdecydowaliśmy się na wdrożenie systemu w modelu SAS. Wyjątkowym wyzwaniem stała się więc integracja Microsoft Dynamics CRM z naszym systemem ERP oraz budowanym jednocześnie portalem internetowym dla naszych partnerów biznesowych, który miał automatyzować procesy handlowe. Wdrożenie i konfiguracja przebiegły jednak sprawnie dzięki elastycznemu podejściu do prowadzenia projektu oraz zaangażowaniu zespołu wdrażającego firmy - Netwise i Bofhnet - mówi Jan Gryboś, Kierownik Technologii IT, Grupa Nowy Styl.

Wdrożony system umożliwił pracownikom firmy wgląd w szczegółowe dane o klientach, dzięki czemu mogą być spełniane ich indywidualne potrzeby. Wyposażenie systemu w funkcje raportująco-analityczne pozwala na optymalizację wszelkich działań oraz ułatwia opracowywanie odpowiednich kampanii marketingowych. Z kolei funkcjonalności do obsługi sprzedaży i ich integracja z internetowym portalem partnerskim umożliwia lepsze planowanie i ocenianie działań przedstawicieli handlowych firmy, w tym z indywidualnych wizyt u klientów.

Obecnie z systemu korzysta ponad 100 użytkowników. Liczba ta będzie nadal wzrastać ze względu na planowaną rozbudowę narzędzia o obsługę posprzedażową i procesów serwisowych.

- Decyzja o wyborze systemu Microsoft Dynamics CRM była gruntownie przeanalizowana. Efekty jakie uzyskujemy po jego implementacji świadczą o tym, że była ona jak najbardziej słuszna. Microsoft Dynamics CRM dostarczając rzetelnych danych na temat sprzedaży i klientów wspomaga naszą działalność ułatwiając podejmowanie decyzji handlowych - podsumowuje Józef Leszczyński, Dyrektor Sprzedaży Krajowej, Grupa Nowy Styl.

Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku  został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Anna Wardziak
Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 608 314 617
e-mail: v-anward@microsoft.com

Agnieszka Zarzycka
Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 609 991 398
e-mail: agnieszka.zarzycka@microsoft.com

Netwise Sp. z o.o.
ul. Pilchowicka 27
02-175 Warszawa
tel. +48 (22) 379 71 70
fax. +48 (22) 379 71 72
e-mail: kontakt@netwise.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »