Firma » Biznes

e-markasukcesu.pl – nowy program na polskim rynku

e-markasukcesu.pl – nowy program na polskim rynku
Zobacz więcej zdjęć »
Otwierając sklep internetowy nie zawsze zdajemy sobie sprawę, jaką mamy konkurencję, ani czy mechanizm strony będzie odpowiadał naszym potrzebom. Inwestujemy bez pewności, że osiągniemy sukces. Nie warto zostawiać tego przypadkowi, a zanim podejmiemy działanie - warto wszystko dobrze sprawdzić.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Projekt e-markasukcesu.pl stworzony został specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które zamierzają lub zastanawiają się nad rozpoczęciem działań e-commerce. Ma on wesprzeć rozwój i innowacyjność wśród firm, rozwinąć współpracę między małymi przedsiębiorstwami dla osiągnięcia efektu synergii. Uczestnictwo w programie pozwoli także na zwiększenie jakości i efektywności pracy nad projektami marketingowymi, wzrost zaufania do podmiotów doradczych ze strony innych firm, a także zwiększenie konkurencyjności na rynkach lokalnych. Co ważne, zakłada on udostępnienie firmom z sektora MŚP rozwiązania e-commerce, który jest atrakcyjny cenowo wraz z opracowaniem kompleksowej strategii jego wdrożenia.
- Najważniejsze przesłanie projektu to nowa koncepcja rozwoju e-biznesu – mówi Agnieszka Śliwka-Gumienna – opiekun klienta w e-markasukcesu.pl – Jest nastawiona przede wszystkim na jakość i podejście z determinacją, pomysłowością i zaangażowaniem do zarządzania firmą i współpracy między przedsiębiorstwami. To jedyne takie rozwiązanie, mogące posłużyć zarówno, jako strona sklepu internetowego, jak i strona firmowa.
Działania programu obejmuje: indywidualne konsultacje z właścicielami, menadżerami i pracownikami firmy, analizę zasadności stworzenia sklepu internetowego dla danej firmy, wybór odpowiedniej wersji proponowanego oprogramowania sklepowego, doradztwo w zakresie promocji marki w internecie, usługę hostingu, oraz usługi firm partnerów.
- Do projektu - dodaje Agnieszka Śliwka-Gumienna – może przystąpić każda firma z sektora MŚP po wypełnieniu uprzednio formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.e-markasukcesu.pl. Wypełnienie formularza nie wiąże się z koniecznością przystąpienia do programu.
Projekt zakłada pomoc w nawiązywaniu współpracy pomiędzy małymi i średnimi firmami, aby dzięki niej stawały się konkurencyjne na naszym rynku. Nowością jest także to, że każdy może przez 30 dni za darmo testować działanie sklepu wraz z uzyskaniem niezbędnych konsultacji.
Program e-marka sukcesu to przede wszystkim kompleksowość oferowanych rozwiązań w zakresie stworzenia i promocji sklepu, ale także uniwersalność polegająca na tym, że strona internetowa jest nie tylko sklepem, ale także może być firmową witryną. Oprócz tego każda firma otoczona jest opieką marketingową, sprzedażową i doradczą. To nie kupowanie „kota w worku“, a przemyślana decyzja, by osiągnąć sukces działając w grupie.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

exPress Dziennikarska Agencja Usługowa
http://www.express-poznan.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »