Technologie » Komputery

Efektywne zarządzanie sprzedażą według Microsoft Dynamics

Konferencja "Efektywna Sprzedaż - niezawodność w konkurencyjnym otoczeniu" była okazją do pogłębienia wiedzy na temat optymalizacji procesów sprzedażowych z wykorzystaniem zintegrowanych rozwiązań informatycznych, takich jak systemy klasy CRM.
Wczorajsza konferencja, której organizatorami byli Microsoft Dynamics oraz redakcja Pulsu Biznesu, zgromadziła prezesów, dyrektorów zarządzających i generalnych, członków zarządów odpowiedzialnych za sprzedaż, handel, marketing i działalność operacyjną, osoby decyzyjne w firmach, odpowiedzialne za jakość i obsługę klienta oraz dziennikarzy, a zatem wszystkich zainteresowanych możliwościami wykorzystania wiedzy o kliencie celem doskonalenia efektywnego prowadzenia biznesu w obszarze sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta.

Uczestnicy spotkania wysłuchali kilku ciekawych wystąpień, w tym prelekcję prof. dr hab. Krzysztofa Opolskiego z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, który opowiedział m.in. o tym, jak dostosować organizację i procesy biznesowe do wymogów otoczenia rynkowego. Swoją wiedzą z uczestnikami podzieliła się firma Netwise, świadcząca usługi z zakresu konsultingu oraz wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych klasy CRM, a także Sandlers Training, specjalizujący się w szkoleniach sprzedażowych. Ponadto swoim doświadczeniem podzieliły się firmy korzystające z najnowszych rozwiązań IT do zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem: Ambra S.A. opowiedziała o trendach i nowoczesnych rozwiązaniach w zarządzaniu relacjami z klientem, firma Onninen omówiła wyzwania związane z uspójnieniem procesów sprzedażowych w firmie, Grupa Nowy Styl opowiedziała o kryteriach wyboru rozwiązania CRM, zaś eksperci uczestniczący w dyskusji panelowej spierali się, czy zarządzanie relacjami z klientem to mission impossible czy mission completed.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Spotkanie stanowiło niepowtarzalną okazję do wymiany doświadczeń na temat strategii skutecznej sprzedaży oraz obsługi klienta, a także możliwości optymalizacji procesów sprzedażowych. Mam nadzieję, że udało nam się w przekonujący sposób przedstawić rozwiązanie CRM jako oprogramowanie mające decydujący wpływ na sprawne i efektywne prosperowanie działu sprzedaży, marketingu czy obsługi klienta. Narzędzie, które pozwala przetrwać przedsiębiorstwom na coraz bardziej konkurencyjnym i wybrednym rynku - wiadomo bowiem, iż obecnie warunki dyktują konsumenci, nie zaś oferenci - powiedział Maciej Pogoda, architekt rozwiązań CRM na region CEE, Microsoft.

***
Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

***

Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.


Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Anna Wardziak
Audience&Partner Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 505 191 551
e-mail: v-anward@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »