Firma » Praca
Emi Szkurłat jako Art Director w Ogilvy Action
Od 5 lat związana z branżą reklamową, Szkurłat rozwijała swoje kompetencje pracując m.in. dla takich marek jak: Kinder Bueno, Absolut, Wyborowa, Tymbark, Kubuś, Tic Tac, Duplo, Zelmer, czy Skoda. Realizowała kampanie wizerunkowe i projekty prosprzedażowe. W strukturach Ogilvy Action dopełnia dział kreacji i odpowiada za tworzenie koncepcji kreatywnych i ich realizacje zarówno dla klientów agencji, jak i przy projektach new bussinesowych. - Dział kreacji stanowi o jakości prac agencji. Dlatego zależy nam na tym, by rozwiązania kreatywne oferowane klientom były unikalne dla każdej marki i zapamiętywane przez odbiorców komunikacji, ale też przekładały się na mierzalne wyniki – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action.- Emi Szkurłat dzięki wyjątkowemu talentowi do tworzenia przyciągających uwagę kreacji i doświadczeniu w akcjach sprzedażowych jest osobą, które umiejętnie łączy artystyczne podejście do pracy w reklamie z nastawieniem na jej efektywność. Szkurłat kończy studia w Polsko Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Prywatnie uwielbia malarstwo, design i PS3.
Gdzie po gotowe, nowe mieszkania? Ile kosztują?
Polski kapitał idzie po swoje
Pełne ciepła prezenty i świąteczne dodatki do domu z ekspresową dostawą pod drzwi - Homla i Wolt
Rodzinna pasja i spełnione marzenie „Galanta opowieść o Łodzi” pomoże najmłodszym poznawać miasto
Komentarze (0)