Technologie » Telekomunikacja

Emporia analizuje preferencje europejskich konsumentów

Emporia analizuje preferencje europejskich konsumentów
Zobacz więcej zdjęć »
W celu jak najlepszego określenia potrzeb swojej grupy docelowej, Emporia Telecom przeprowadziła badania konsumenckie w kilku krajach Europy. Ich wyniki jasno pokazały czego seniorzy oczekują od telefonów komórkowych, a także w jaki sposób z nich korzystają.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Potwierdziły również słuszność podejmowanych przez firmę emporia działań w kierunku uproszczenia komunikacji. Badanie jednoznacznie dowiodło, że seniorzy oczekują od telefonów komórkowych prostej obsługi i wyłącznie podstawowych funkcji, bo tych bardziej zaawansowanych po prostu nie używają.  W Niemczech 71% spośród badanych osób powyżej 65 roku życia przyznaje, że telefony komórkowe mają zbyt wiele niepotrzebnych funkcji, 81% Hiszpanów z kolei mówi, że są zbyt skomplikowane w użyciu.  Francuskie wyniki demonstrują wyraźne preferencje dotyczące korzystania z telefonów komórkowych – zdecydowana większość respondentów używa telefonu komórkowego do nawiązywania rozmów (84%), 20% z nich wysyła SMSy. Inne funkcje pozostają daleko
w tyle. Do robienia zdjęć za pośrednictwem telefonu przyznało się zaledwie 13% użytkowników, a do korzystania z internetu przez komórkę tylko
5%. W Belgii wnioski okazały się podobne. Na pytanie czy ekran dotykowy jest ważną funkcjonalnością, aż 90% Belgów odpowiedziało przecząco.
 Kolejnym ważnym aspektem w przypadku korzystania przez seniorów z telefonów komórkowych są ich bliscy. Niejednokrotnie to dzieci stoją za kupnem urządzeń. Beneficjentami takiej inwestycji są obydwie strony, bo gwarantuje ona stały kontakt
z członkami rodziny.
 We Francji 90Emporia Telecom to założona w 1991 roku prywatna firma, która opracowuje, produkuje i sprzedaje telefony komórkowe dla konsumentów w wieku 60 lat i powyżej. Emporia Telecom jest synonimem prostej komunikacji bez barier. Zamiast natłoku funkcji klienci zyskują łatwiejsze kontakty z bliskimi. Dział badań i rozwoju emporia, zatrudniający jedną trzecią ze 100-osobowego personelu firmy, wykorzystuje technologię do uproszczenia skomplikowanych procesów, aby komunikacja była przystępna dla każdego. Wszystko to wyłącznie po to, by zaspokoić potrzeby pokolenia seniorów. Emporia Telecom, austriacka firma z siedzibą w Linz, to globalny lider rynkowy i technologiczny w segmencie telefonów komórkowych dla starszych osób. Produkty emporia dostępne są już w niemal 30 krajach.

 Kontakt dla mediów Anna Koper
Account Executive
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 85
E-mail:           
anna.koper@agencja21.pl
 


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »