Technologie » Telekomunikacja

Ericsson wzmacnia swoje możliwości w serwisach

Ericsson wzmacnia swoje możliwości w serwisach
Zobacz więcej zdjęć »
Ericsson zakupi 100% akcji firmy Pride Spa. Pride Spa posiada 1,000 ekspertów w dziedzinie konsultingu oraz integracji systemów. Firma działa we Włoszech. Zamknięcie transakcji spodziewane jest 1 lutego 2010 roku.

Jan Frykhammar, CFO oraz szef działu Global Services, powiedział: "Stawiamy kolejny ważny krok w kierunku zwiększenia naszych możliwości w rosnącym sektorze serwisów. Konsulting oraz integracja systemów są kluczowymi obszarami w bardziej kompleksowym środowisku telekomunikacyjnym, podczas gdy usługi oferowane użytkownikom końcowym stają się coraz bardziej zaawansowane i konwergentne w odniesieniu do sieci stacjonarnych i mobilnych.  Akwizycja przynosi nam 1,000 uzdolnionych pracowników i pomaga wzmocnić naszą ofertę w obszarze integracji systemów oraz konsultingu."

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Antonio Giugliano, CEO oraz założyciel Pride Group, powiedział:

"Jestem szczęśliwy, że mogę ogłosić zawarcie kontraktu, który potwierdza atrakcyjność pracowników Pride Spa oraz posiadany przez nich talent i wiedzę ekspercką. Doświadczenia zgromadziliśmy w ciągu 20 lat naszej obecności w branży. Jestem zadowolony wiedząc, że nasi koledzy dołączają do światowego lidera w obszarze serwisów oraz technologii w przemyśle telekomunikacyjnym."

Polski zespół Integracji Systemów Zarządzania to:

  • Ponad ośmioletnie doświadczenie we wdrożeniach, szkoleniach i utrzymaniu Systemów Zarządzania Sieciami i Usługami
  • Certyfikowani Architekci, Integratorzy i Szkoleniowcy (certyfikacje zewnętrzne, jak i wewnętrzne)
  • Doskonalenie umiejętności naszych inżynierów poprzez szkolenia i zdobywanie doświadczenia w trakcie projektów
  • Zaangażowanie organizacji utrzymaniowej w proces wdrożenia - płynne przejęcie wdrażanego rozwiązania w utrzymanie
  • Solidny, stabilny partner biznesowy, który dostosuje rozwiązanie do realnych potrzeb klienta (podpisane globalne lokalne umowy partnerskie z wiodącymi dostawcami, rozszerzające portfolio stosownie do potrzeb)
  • Specjalizacja w zakresie wdrażania Systemów Zarządzania:
  • Rozwiązania Umbrella Management Solution z zakresie Zarządzania Alarmami (Fault Management) w oparciu o rodzinę produktów IBM Tivoli/Netcool
  • Rozwiązania Umbrella Management Solution z zakresie Zarządzania Wydajnością (Performance Management) w oparciu m.in. o rodzinę produktów IBM Tivoli/Netcool
  • Zarządzanie Jakością Oferowanych Usług (Service & SLA Management), modelowanie usług
  • Aktywne i pasywne testy oferowanych usług (również z nastawieniem na użytkownika końcowego - End-User Experience)
  • Systemy Wparcia dla Centrów Obsługi Klienta, Marketingu i Drugiej Linii Wsparcia
  • Centrum Kompetencyjne Ericsson w zakresie Systemów Zarządzania (zasięg globalny, udział w projektach w kilkudziesięciu krajach, łącznie z budowaniem Globalnych Centrów Zarządzania Siecią)

W trakcie ostatnich pięciu lat Ericsson przejął pięć firm specjalizujących sie w obszarze integracji systemów i konsultingu:

  • Audilog, Francja, wrzesień 2004, 60 pracowników
  • Teleca OSS, Szwecja, lipiec 2005, 40 pracowników 
  • TUSC, Australia, listopad 2005, 84 pracowników
  • HyC, Hiszpania, grudzień 2007, 110 pracowników
  • Bizitek, Turcja, maj 2009, 115 pracowników

Transakcja kupna firmy Pride Spa jest przedmiotem decyzji regulatora rynku.

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.

Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji" poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 75 000 pracowników. W 2008 r. uzyskała przychody w wysokości 209 mld SEK (32,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

www.ericsson.com/pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »