Moda » Odzież
Facet w golfie i wojskowych butach…czyli co nosić tej jesieni?
Klasycznie…
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Garnitur. Każdy facet obowiązkowo ma go w szafie. Jaki fason zaproponowali na ten sezon styliści? Pokazany przez projektantów garnitur ma szerokie ramiona, dopasowaną talię i wąskie spodnie. Choć ciągle jeszcze obowiązują marynarki jednorzędowe zapinane na jeden lub dwa guziki, do łask powraca garnitur dwurzędowy. Styliści zaproponowali też charakterystyczne cięcie o nazwie podwójny breasted, które ma nadać męskiej sylwetce kształt litery V. Taki styl, w którym linia klapy sięga do samego pasa, został już wcześniej spopularyzowany przez księcia Kentu, Jerzego.
W tym sezonie jesteśmy też świadkami powrotu kamizelki. To dobry moment by po nią sięgnąć i wyciągnąć z zakamarków szafy. Kamizelki należy nosić w sposób klasyczny, a nawet konserwatywny, bez wzorów. Oznacza to, że marynarka i spodnie powinny być w tym samym zestawieniu kolorystycznym. Sprawdzi się np. połączenie czarnego garnituru z kamizelką w kolorze węgla. Tendencja klasyczna opanowała tu także materiał i kolor (czarny, szary, granatowy).
Elegancki pan, powinien rzecz jasna podkreślić całość równie eleganckim paskiem. W kolekcji polskiego producenta pasków, firmy BREMI (www.sklep.bremi.pl) na Jesień/Zimę 2010-2011 panowie znajdą niezwykle szeroki wybór pasków przygotowanych zgodnie z obowiązującymi światowymi trendami w stylistyce. Poza dużym wyborem tradycyjnych pasków do garnituru portfolio obejmuje także paski lakierowane, zamszowe, tłoczone, podwójnie przeszywane, lekko przecierane, oraz z oryginalnymi klamrami do jeansów i ubrań casualowych.
Amerykańska marynarka wojenna…
Trend militarny nie jest oczywiście w modzie niczym nowym. Pojawił się na wybiegach już dwa lata temu jako powrót do lat 80’. Został także zaproponowany na sezon jesień zima 2010- 2011, ale w innym, zupełnie nie ekstrawaganckim wydaniu. Czyste cięcie i funkcjonalność są teraz jego wyznacznikami. Nawiązuje do II wojny światowej, ze szczególnym uwzględnieniem motywów lotniczych. Jeśli, więc któryś z panów nosi się z zamiarem zakupu zimowego płaszcza, powinien szukać absolutnie takiego, który jest dopasowany w pasie. W stonowanym kolorze: khaki, granatowym, navy blue, lub szarym i zapinana się dwu lub jedno rzędowo, ale obowiązkowo na metalowe, najlepiej miedziane guziki.
Dwa rzędy guzików na frontach marynarek, kurtek i płaszczy to bardzo charakterystyczny element męskich okryć wierzchnich w aktualnych kolekcjach największych projektantów mody. To jeden z najbardziej widocznych trendów tego sezonu. Pokazywane przez stylistów dwurzędowe kurtki, popularnie nazywane "bosmankami" zostały zainspirowane stylistyką mundurów amerykańskiej marynarki wojennej.
Także wysokie sznurowane buty inspirowane wojskowymi trzewikami widać było praktycznie w każdej męskiej kolekcji znanych domów mody. Pokazywano także krótkie kurtki skórzane ze ściągaczami, wzorowane na tradycyjnych "pilotkach" wojskowych, często z kołnierzami obszytymi shearlingiem.
Golf, aksamit i barwne spodnie
W męskich kolekcjach na nadchodzącą jesień i zimę królowały golfy, które zastąpiły kardigany z przednich sezonów. Pojawiły się w zestawieniach z różnymi stylami, od sportowo/narciarskiego, przez smart casual, do kompletu z garniturem.
W szafach panów, którzy chcieliby być trendy powinny znaleźć się także spodnie w mocnym kolorze typu electric colours. Wyraźne, a nawet jaskrawe kolory jesiennych spodni to przede wszystkim żółty, fiolet, bordo i pomarańczowy.
Jeszcze jeden nowy akcent przewija się w kolekcjach dla panów. Aksamit. Nie jest to tkanina typowa dla mężczyzn, ale w tym sezonie postawiło na nią wielu projektantów. Piękne męskie marynarki właśnie z tego miękkiego materiału połączone zostały z cienkimi golfami i wełnianymi spodniami.
o BREMI
Firma BREMI powstała w 1987 roku i specjalizuje się w produkcji pasków ze skóry naturalnej i wysokiej jakości skóry syntetycznej. W jej asortymencie znajduje się ponad pół tysiąca modeli damskich, męskich, młodzieżowych i dziecięcych pasków. Firma posiada w ofercie także kolekcję eleganckich torebek damskich ANIES ZEIGER, linię toreb lnianych oraz plecaków. Jakość oferowana przez BREMI została uznana i wielokrotnie nagradzana złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Wyroby tej marki można nabyć w około 2000 sklapach i punktach handlowych na terenie całego kraju i zagranicą.
Dodatkowe informacje:
PRESTIGE PUBLIC RELATIONS
Tel. 022 620 28 29
www.prestigepr.pl
Komentarze (0)