Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
Ferie z telewizją cyfrową
Zobacz więcej zdjęć » |
UPC Polska, jako firma społecznie odpowiedzialna, angażuje się w propagowanie wiedzy na temat nowych technologii i podejmuje działania edukacyjne zmierzające do jak najpełniejszego wykorzystania ich potencjału. Telewizja cyfrowa to przede wszystkim wygoda i elastyczność dla użytkowników. To również szansa na bardziej świadome korzystanie z telewizyjnej rozrywki oraz narzędzie, dzięki któremu możemy efektywnie stymulować i ukierunkowywać rozwój najmłodszych odbiorców.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kontrola rodzicielska
Dzieci chętnie spędzają czas przed telewizorem, a wielu rodziców przywiązuje dużą wagę do tego, czy dany program jest odpowiedni do wieku i stopnia rozwoju dziecka. Jak wynika z badań przeprowadzonych pod koniec ubiegłego roku na zlecenie UPC Polska, 43% ankietowanych* ogranicza dzieciom dostęp do telewizora pod nieobecność dorosłych. Telewizja cyfrowa umożliwia zablokowanie dostępu do poszczególnych programów oraz całych kanałów i gwarantuje ochronę nieletnich przed nieodpowiednimi treściami. Funkcja kontroli rodzicielskiej jest łatwa do uruchomienia, a zablokowany kanał lub program dostępny będzie dopiero po wprowadzeniu wybranego kodu PIN.
Szeroki wybór programów edukacyjnych w cyfrowej jakości obrazu i dźwięku
W ofercie UPC znajdują się liczne kanały dedykowane dzieciom i młodzieży, w tym wiele pozycji edukacyjnych. Dzięki różnorodności kanałów, Telewizja Cyfrowa UPC stwarza możliwości wyboru programów najbardziej adekwatnych do potrzeb młodego odbiorcy. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez UPC, połowa z nas (48% badanych*) kilka razy w tygodniu planuje, co będzie oglądać. Warto zatem wykorzystać możliwość, jaką daje funkcja Przewodnika po programach do sprawdzenia ramówki telewizyjnej w okresie ferii zimowych. Opcja dostępna w telewizji cyfrowej pomoże ustawić przypomnienie o wybranym programie czy też stworzyć wspólnie z dzieckiem listę ulubionych kanałów.
Wybieraj najbardziej atrakcyjne programy dla dzieci – nagrywaj, zatrzymuj, przewijaj
Funkcja nagrywania pozwala rodzicom zaprogramować nagrywanie wybranego programu, aby odtworzyć go dziecku w dowolnie wybranej chwili. To uniezależnia od ramówki telewizyjnej i gwarantuje wybór najbardziej odpowiedniej propozycji. Dzieci, szczególnie te najmłodsze, nie zawsze także rozumieją to, co widzą w telewizji. Dzięki funkcji zatrzymywania programów oglądanych na żywo można nie tylko odejść od odbiornika, nie tracąc nic z oglądanego programu, ale także na bieżąco komentować i tłumaczyć dziecku niezrozumiałe dla niego kwestie. Telewizja cyfrowa to także możliwość przewijania reklam, których przekaz często nie jest skierowany do najmłodszych.
Programy w oryginalnych wersjach językowych
Młodzież może wykorzystać ciekawy film lub program również po to, aby poprawić swoją znajomość języków obcych. Filmy i seriale w oryginalnych wersjach językowych z możliwością zatrzymywania i przewijania bardziej skomplikowanych fragmentów, mogą okazać się nieocenioną pomocą naukową. * W badaniu „Portret polskiej rodziny w odbiciu szklanego ekranu, przeprowadzonym na zlecenie UPC Polska, wśród respondentów panelu UPC Polska w Gfk Polonia, udział wzięła grupa 406 osób. Badanie zrealizowano w terminie 20 – 24 listopada 2009 r.***
UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma ponad milion abonentów telewizji kablowej, w tym 193 900 telewizji cyfrowej, 437 800 użytkowników internetu i 168 600 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK).www.upc.pl
Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 17 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 14 krajach, głównie w Europie, ale także w Japonii, Chile i Australii. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (Dane z dnia 30 września 2009).
Kontakty dla mediów:
Lidia Stępińska-Ustasiak Kierownik ds. Public Relations UPC Polska T +48 22 7010 877 M +48 600 488 877 Patrycja Gołos Dyrektor Komunikacji i Public Affairs UPC Polska T +48 22 7010 936 M +48 600 488 936 Dagmara Krzesińska Specjalista ds. PR UPC Polska T +48 22 7010 820 M +48 600 488 020 |
Komentarze (0)