Dom » Budownictwo
FERRO na Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA 2013
Z tej okazji, na stoisku firmowym, przeprowadziliśmy interesującą kampanię informacyjno – edukacyjną poświęconą ekonomicznym i ekologicznym rozwiązaniom dla domu i środowiska. Rozdaliśmy około 50. tysięcy publikacji w formie gazetowej takich jak: Nowości Technika Grzewcza, Nowości technika Sanitarna oraz Projekt nowoczesnej instalacji z użyciem produktów FERRO.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Niezwykłą popularnością cieszył się ekspozytor służący do prezentacji rzeczywistego przepływu wody przez baterię standardową (w ciągu minuty przepływa przez nią ponad 12 litrów wody!) i wykonaną w technologii VerdeLine - przez baterię Cassino VerdeLine Plus przepływa w ciągu minuty jedynie 4,5 litra wody, bez zmniejszenia komfortu użytkowania! Goście mogli także sprawdzić wyniki pomiarów przepływów dla natrysków: oszczędzającego wodę Doppio VerdeLine – ok. 6 l/min i tradycyjnego o przepływie ok. 15l/min.
Dla gości przygotowaliśmy także specjalną Akcję promocyjną FERRO CLICK, którą firma prowadzi na swoim fanpage'u na portalu społecznościowym Facebook. Po kliknięciu na „lubię to” oraz spełnieniu określonych w Regulaminie Akcji warunków, uczestnicy będą mogli otrzymać nagrodę – perlator FERROAirMix. To niezwykle funkcjonalne urządzenie może być jednym ze sposobów na „domowe oszczędzanie” wody.
„Jesteśmy zadowoleni z udziału FERRO w targach BUDMA 2013 – mówi Zbigniew Gonsior, Dyrektor marketingu FERRO S.A. Choć formuła tego typu imprez się zmienia, nadal jest to doskonałe forum wymiany informacji, doświadczeń i mniej formalnych biznesowych spotkań. Cieszy nas również ogromne zainteresowanie produktami oszczędzającymi wodę wśród indywidualnych inwestorów, którzy częściowo zmuszeni są do konieczności oszczędzania przez niełatwą sytuację ekonomiczną budżetów domowych, ale także widzimy, iż coraz więcej osób sięga po wydajne i ekonomiczne rozwiązania, bo jest to po prostu ich proekologiczny wybór wpisany w nowoczesny, świadomy styl życia.”
FERRO S.A.
więcej informacji FERRO S.A. (PRESS BOX)
Komentarze (0)