Dom » Budownictwo
Finał Programu Partner Roku 2010
4 marca w hotelu Windsor Palace w podwarszawskiej Jachrance odbyła się Gala Finałowa drugiej edycji programu Partner Roku Nice 2010, w czasie której 93 najsolidniejszych Partnerów Handlowych Nice, lidera branży automatyki do bram i rolet, odebrało prestiżowe nagrody.
W tym uroczystym wydarzeniu pod tajemniczo brzmiącą nazwą Wieczór Gwiazd i Premier udział wzięło 200 gości – laureatów programu Partner Roku 2010 wraz z osobami towarzyszącymi. Galę poprowadziła dwójka znanych dziennikarzy – Paulina Smaszcz-Kurzajewska oraz Michał Olszański. Obecność żadnej z tych osób nie była przypadkiem, a zwłaszcza Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej, która okazała się pierwszą „premierą” wieczoru. Po raz pierwszy została zaprezentowana jako ambasadorka marki Nice a goście mieli okazję obejrzeć klip reklamowy z udziałem całej rodziny Państwa Kurzajewskich w domu wyposażonym w automatykę do bram Nice oraz system alarmowy Nice Home Security. W roli ambasadorki marki Nice pani Paulina będzie promowała markę Nice i zwiększała świadomość wartości, jakie ona ze sobą niesie dla każdej aktywnej, nowoczesnej kobiety i matki, oraz współczesnej rodziny w postaci wyjątkowego komfortu i bezpieczeństwa. W czasie części oficjalnej Gali wręczono nagrody dla Brązowych, Srebrnych i Złotych Partnerów Nice 2010 oraz nagrody specjalne w kategorii Punkt Sprzedaży Roku oraz Płatnik Roku. Atmosfera rozdania nagród była wyjątkowo uroczysta, a chwila odebrania nagrody dla wielu jej laureatów była zwieńczeniem całorocznej pracy i zaangażowania, co często podkreślali w czasie krótkich przemówień na scenie. Część oficjalną wieczoru uświetnił kilkukrotnie swoim doskonałym występem Piotr Lisiecki - finalista ostatniej edycji programu „Mam Talent”. Niebanalny głos, oryginalny repertuar w połączeniu z niespotykaną skromnością i wrażliwością artystyczną porwały serca gości a wschodząca gwiazda po występie została nagrodzona gromką owacją na stojąco! Zanim opadły emocje związane z rozdaniem nagród Partner Roku 2010, światło dzienne ujrzały dwie ostatnie premiery. Pierwszą z nich były produkty Nowej Ery Nice, charakteryzujące się rewolucyjnym designem, które w najbliższym czasie będą pojawić się w ofercie Nice. Ostatnia premiera okazała się tą największą – w ferii świateł, przy dźwiękach fanfar oczom gości ukazały się trzy ekspozytory z segmentowymi bramami garażowymi Nice! O projekcie wprowadzenia na rynek bram garażowych w kilku słowach opowiedział Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice, po czym goście jako pierwsi mieli okazję obejrzeć najnowszy produkt Nice. Po zakończeniu części oficjalnej na gości czekała zabawa godna ostatniego weekendu karnawału. Godzinny występ gwiazdy wieczoru – zespołu Boney M. – spowodował, że parkiet zapełnił się po brzegi a zabawa trwała nieprzerwanie niemal do białego rana! *** Program Partner Roku wdrożony przez Nice Polska ma na celu podniesienie jakości współpracy i standaryzację sieci sprzedaży. Program ma za zadanie pomóc Partnerom Handlowym Nice w wykorzystaniu pozycji lidera, jaką marka Nice zajmuje na coraz bardziej konkurencyjnym rynku automatyki do bram i rolet. Jego ideą jest wyłonienie i nagrodzenie najsolidniejszych Partnerów Handlowych, a celem nie jest ocena wyniku sprzedaży czy potencjału handlowego partnerów, lecz zaangażowanie, motywacja, lojalność i chęć usystematyzowania i profesjonalizacji wspólnych działań.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Program pozwala Partnerom Handlowym rozwinąć prowadzoną działalność biznesową poprzez zwiększenie korzyści finansowych, zapewnienie większego wsparcia technicznego, marketingowego i handlowego oraz udostępnienie wyjątkowego, dopasowanego wyłącznie do ich potrzeb programu szkoleń. Dodatkowo przynależność do grupy Partnerów Roku daje także możliwość wyróżnienia z szerokiego grona wszystkich Partnerów współpracujących z Nice. Dotyczy to m.in. promocji firm, systemu poleceń, dostępności ofert handlowych, pierwszeństwa obsługi i wielu innych korzyści. W tegorocznej edycji wyzwanie podjęło 150 firm, które zgłosiły swoją kandydaturę do programu. Spośród kandydatów wyłoniono 93 laureatów.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Nice Polska Sp. z o.o.
http://www.nice.pl
|
|
Komentarze (0)