Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Fotelik dla dziecka w każdym autokarze?
Zobacz więcej zdjęć » |
- Jeżeli rodzina wybiera podróż autokarem, można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że nie ma ona do dyspozycji samochodu. To z kolei oznacza, że nie posiada fotelików ochronnych dla dzieci, tych zaś wymagają regulaminy podróży. Dlaczego więc sam przewoźnik nie może zaoferować podróżującym z dziećmi tego drobnego udogodnienia? - zastanawia się Mirosław Nikolin, właściciel portalu rezerwacji biletów online BiletyAutokarowe.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nikolin proponuje, aby każdy autokar był wyposażony w kilka fotelików, które udostępniano by pasażerom. Oszczędziłoby to wielu rodzinom jednorazowego, na dłuższą metę zbędnego wydatku, a także zachęciło do podróżowania tych rodziców, którzy nie zamierzają dokonywać zakupu. Sam przewoźnik nie musiałby na takim posunięciu stracić – za wypożyczenie fotelika mógłby pobierać drobną opłatę, a zatem koszt przedsięwzięcia zwróciłby się po kilku czy kilkunastu kursach.
- Takie rozwiązanie powinno sprawdzić się zwłaszcza teraz, kiedy wiele rodzin jest rozdzielonych, np. ojciec pracuje poza Polską, a matka z dziećmi regularnie przyjeżdżają w odwiedziny – przekonuje Nikolin.
Właściciel BiletyAutokarowe.pl dodaje, że choć część przewoźników jest skłonna przymyknąć oko na brak fotelika, nie warto ryzykować. W ten sposób narażamy bowiem dziecko na niebezpieczeństwo, a także musimy liczyć się z faktem, że jeśli autokar trafi na kontrolę, to nie linia zostanie obciążona odpowiedzialnością, a rodzice.
Komentarze (0)