Gospodarka » Żywność
Fundacja Paproć pomoże ocalić przyrodę dla przyszłych pokoleń
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Celem Fundacji Paproć jest przybliżenie idei dbania o otaczającą nas przyrodę, w jej najczystszej, naturalnej formie. Chcemy stworzyć organizacyjne i finansowe możliwości na rzecz ochrony naturalnego dziedzictwa i klimatu. Fundacja Paproć planuje min. opracowywanie metod działania, przy współpracy z autorytetami, w dziedzinie ekologii z kraju i ze świata, a co za tym idzie – edukację w zakresie dbania o otaczającą nas przyrodę. Oprócz edukacji, zamierza pozyskiwać przedsiębiorców i ludzi wspierających działania proekologiczne w walkę o ochronę dziedzictwa naturalnego.
Zdrowy klimat i dbałość o naturalne środowisko jest w interesie nas wszystkich – mówi Marek Kmiecik, Przewodniczący Rady Fundacji Paproć – Tym bardziej, że przyroda nie jest nam dana na zawsze, pożyczamy ją niejako, i powinniśmy pozostawić ją naszym dzieciom w najmniej skażonej formie.
Fundacja promowana jest hasłami „Chciałabym za dwadzieścia lat zobaczyć bociana czarnego”, „Chciałbym za dwadzieścia lat napić się czystej wody ze strumienia” i „Chciałabym za 20 lat oddychać czystym powietrzem”.
Więcej informacji o Fundacji znajduje się na www.fundacjapaproc.pl
Hoop Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
Komentarze (0)