Firma » Reklama
Gadżety reklamowe na miarę sukcesu
Zobacz więcej zdjęć » |
Mądry wybór - co to oznacza?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dopasowanie do możliwości i posiadanego budżetu, dopasowanie do wizerunku i przedmiotu działalności, dostosowanie do wymogów czasów, w których przyszło nam funkcjonować w biznesie, oraz dostosowanie do charakteru okazji, pozycji i preferencji obdarowywanego.
Zacznij od budżetu
To w zasadzie jedyna stała i wymierna wartość, która warunkuje biznesowe wybory. W sytuacji, gdy budżet na działania marketingowe i gadżety reklamowe jest skromny trudno o silenie się na luksus i ekstrawagancję. Nie znaczy to, że firmy dysponujące skąpym budżetem skazane są na bylejakość - firmy takie powinny wybierać gadżety nietypowe i oryginalne, bądź uatrakcyjniać produkty typowe niezwykłym opakowaniem lub oprawą - atmosferą towarzyszącą ich wręczaniu.
Dobierz gadżety reklamowe do charakteru swojej firmy
Część drobiazgów wręczanych w charakterze upominków firmowych ma bardzo uniwersalny charakter. Takim przedmiotami są breloki, artykuły piśmiennicze czy kalendarze. Można nadać im ryt indywidualizmu znakując je znakiem firmowym. Niemniej jednak z uwagi na konieczność podkreślenia rodzaju działalności firmy i jej prestiżu bądź też w ramach kreowania wizerunku warto zastanowić się nad gadżetami, które osoba obdarowana jednoznacznie skojarzy z działalnością darczyńcy. Tu pojawia się problem, ale jak większość problemów ma on rozwiązanie - jest nim fachowe doradztwo (agencje reklamowe bądź producenci gadżetów).
Gadżet modny i na czasie
W każdej dziedzinie ludzkiej aktywności wyodrębniają się pewne trendy. Postępowanie wbrew nim mija się z celem, jest nieekonomiczne i nieergonomiczne. Chcąc mądrze wręczać gadżety należy mieć na uwadze aktualne tendencje rynkowe. Przykłady? Jednym z nich są pendrive'y i gadżety elektroniczne, które coraz częściej wypierają artykuły piśmiennicze. W branży gadżetów wyodrębniła się też swego rodzaju eko-moda, czyli moda na gadżety ekologiczne. To jedna z ciekawszych propozycji wydatnie sprzyjająca kreacji wizerunku firmy nowoczesnej i zaangażowanej.
Uniwersalizm czy indywidualizm?
W przypadku odbiorcy masowego należy zdecydować się na gadżety uniwersalne, czyli drobiazgi, które nie wygenerują znacznych kosztów służąc jednocześnie kreowaniu wizerunku i rozpowszechnianiu logotypu. Gadżety zindywidualizowane należy wręczać szczególnie ważnym kontrahentom, bądź przy specjalnych okazjach - wydarzeniach o prestiżowym charakterze (firmowe jubileusze).
W razie problemów z wyborem gadżetów pomocą służą agencje reklamowe zajmujące się m.in. dystrybucją produktów z oferty Macma.pl.
Komentarze (0)