Technologie » Fotografia

Gala finałowa 6. edycji konkursu na najlepszą CEWE FOTOKSIĄŻKĘ 2017

Gala finałowa 6. edycji konkursu  na najlepszą CEWE FOTOKSIĄŻKĘ 2017
Zobacz więcej zdjęć »
14 maja w restauracji Winosfera odbyło się rozdanie nagród z okazji 6. edycji konkursu na najlepszą CEWE FOTOKSIĄŻKĘ. Na wydarzenie zostali zaproszeni laureaci z całej Polski, a galę poprowadził Bartek Jędrzejak. Sponsorem głównych nagród o łącznej wartości 15 tys. złotych jest ITAKA.

Konkurs na najlepszą CEWE FOTOKSIĄŻKĘ to wydarzenie cykliczne, odbywające się od sześciu lat i przyciągające ogromną liczbę zainteresowanych. Tegoroczna gala była poprzedzona selekcją 20 najlepszych projektów spośród ponad 1000 nadesłanych zgłoszeń! Dzięki zaawansowanemu technologicznie programowi – CEWE FOTOŚWIAT, uczestnicy rokrocznie tworzą w nim autorskie fotoksiążki, mogące śmiało konkurować z profesjonalnymi albumami fotograficznymi.

Tegoroczna gala finałowa CEWE FOTOKSIĄŻKI po raz pierwszy miała miejsce w Warszawie, a laureaci w otoczeniu regionalnych win, skosztowali przysmaków wyśmienitej kuchni serwowanej przez restaurację Winosfera. W jury wybierającym najlepsze fotoksiążki znaleźli się eksperci marki CEWE: Andrzej Gołębiowski – Dyr. Generalny, Tomasz Jędraszczyk – Dyr. Marketingu, Afram Gorgis – Dyr. Sprzedaży, a także Rafał Wałęka, Monika Michalska i Karol Zych. Honorowym członkiem jury był także Bartek Jędrzejak.

Nagrodę główną przyznano Katarzynie Ryznar za CEWE FOTOKSIĄŻKĘ „Kasia i Bartek. Wczoraj miałem, dziś mamy”, która przedstawia zbiór zdjęć z podróży pary studentów od maja 2017 do stycznia 2018 roku. Wyróżnienie otrzymali również zdobywcy II i III miejsca. Analogicznie Alicja Iwańska stworzyła fotoksiążkę z podróży szlakiem Św. Jakuba, z Lourdes do Camino de Santagio, którą razem z mężem pokonali częściowo pieszo, a częściowo koleją. Ostatnie miejsce na podium zajął album Darii Szumacher zawierający zdjęcia rysunków jej dzieci, które w ten sposób opowiedziały o miłości swoich dziadków.

Finałowa gala na najlepszą CEWE FOTOKSIĄŻKĘ 2017 to jednocześnie zapowiedź 7. edycji ogólnopolskiego konkursu, do którego już można się zgłaszać. Fotoksiążki ilustrują zarówno magiczne podróże, naturę, kreatywne opowieści o codzienności, jak i najważniejsze wydarzenia z życia uczestników. Wszystkie albumy wyróżnione w 2017 roku oraz regulamin kolejnej edycji konkursu, są dostępne na stronie: https://www.cewe-community.com/pl/konkurs/.

CEWE Sp. z o.o. należy do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KgaA, które dysponuje laboratoriami fotograficznymi na terenie Niemiec, Wielkiej Brytanii, Danii, Francji, Polski, Czech i Węgier. Na polskim rynku CEWE działa od 1992 roku i dzięki firmom współpracującym, dysponuje zapleczem logistycznym i reklamowym, obejmującym swym zasięgiem terytorium całej Polski i krajów sąsiadujących. W ubiegłym roku CEWE wywołało ponad 2 miliardy zdjęć w 11 krajach w Europie.

Fashion Agency Aliganza jest pierwszą w Polsce agencją komunikacji 360 stopni, specjalizującą się w obsłudze rynku branży lifestyle, mody oraz beauty. Agencja działa od 2000 roku, a swoim Klientom oferuje usługi z zakresu kompleksowych strategii komunikacyjnych oraz marketingowych, influencer marketingu, działań w social media oraz eventów.





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aliganza

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »