Dom » Wnętrza

Galeria Północna z nowymi najemcami z segmentu wyposażenia wnętrz

Galeria Północna z nowymi najemcami z segmentu wyposażenia wnętrz
Zobacz więcej zdjęć »
Galeria Północna podpisała umowy z kolejnymi najemcami, tym razem z segmentu wyposażenia wnętrz.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Galeria Północna podpisała umowy z kolejnymi najemcami, tym razem z segmentu wyposażenia wnętrz. Swoje salony w pierwszym centrum handlowym na Białołęce otworzą sieci Homla i DUKA. Popularne marki nawiązujące do skandynawskiego designu zainspirują klientów rozwiązaniami dla domu i pomysłami na oryginalne, praktyczne podarunki. 

Zróżnicowany tenant mix Galerii Północnej to przyjemność z zakupów oraz wygoda załatwienia 
wszystkich niezbędnych sprawunków w jednym miejscu. Teraz oferta pierwszego centrum handlowego 
na północy Warszawy została rozszerzona o salony sieci Homla i DUKA, specjalizujące się w artykułach aranżacji wnętrz. Obydwie marki łączy design inspirowany skandynawskim minimalizmem, różni zaś asortyment, skoncentrowany na innych grupach produktów. Nowi najemcy to obowiązkowy punkt 
w Galerii Północnej dla klientów poszukujących inspiracji do urządzenia swoich czterech kątów, ale także praktycznych upominków na każdą okazję.  

Slow home, urok codziennych chwil oraz wspólnych momentów w domowym zaciszu to wartości,  którym hołduje marka Homla. Rodzima sieć z produktami wyposażenia i aranżacji wnętrz debiutuje 
w Warszawie. Galeria Północna będzie pierwszym sklepem sieci Homla w tym mieście. Firma założona została przez Michała Sołowowa, znanego kierowcę rajdowego, a zarazem jednego z najbardziej utalentowanych polskich przedsiębiorców. W ramach swojej oferty proponuje pełne portfolio akcesoriów dla domu obejmujące zarówno meble, jak i różnego rodzaju dodatki m.in. tekstylia 
do salonu i łazienki, przyrządy kuchenne oraz elementy dekoracyjne. Są one odzwierciedleniem zachodnich trendów w wyposażeniu wnętrz, ze skandynawskim akcentem, uniwersalnym stylem i dbałością o detale.  

Po chwilowej stagnacji na rynku nieruchomości Polacy znowu chętnie kupują mieszkania i budują domy. Lubimy mieszkać ładnie i komfortowo, dlatego wyposażenie jest równie ważne, jak rozkład czy lokalizacja inwestycji. Z jednej to optymalne warunki do debiutu, z drugiej wyzwanie polegające 
na odczytaniu potrzeb rodzimych klientów i dopasowaniu do nich naszej oferty. Dużym krokiem 
w rozwoju marki Homla jest wejście na rynek warszawski i bardzo się cieszymy, że nasz debiut w stolicy odbędzie się we współpracy z Galerią Północną. Naszymi produktami chcemy szerzyć trend slow-living
 i ideę celebrowania momentów w ładnym otoczeniu. Dlatego wierzę, że różnorodna, efektowna 
i zróżnicowana cenowo oferta związana z wyposażeniem domu czy mieszkania przypadnie do gustu klientom mieszkającym na młodej i dynamicznie rozwijającej się Białołęce – podsumowuje Katarzyna Splitt, Brand Manager marki Homla.  

DUKA po szwedzku oznacza “nakrywać do stołu”, a najważniejszą ideą marki jest Kitchen Life, czyli celebrowanie każdej wolnej chwili z najbliższymi przy wspólnym stole. DUKA specjalizuje się 
w wyposażeniu kuchni i jadalni. W swojej ofercie posiada wszystko, co niezbędne i pomocne w każdej kuchni. Szeroko pojęte akcesoria, porcelana, tekstylia, drobny sprzęt AGD, meble i szkło cenione 
są przede wszystkim za efektowny design i wysoką jakość wykonania. Z tego względu DUKA jest też jednym z kluczowych miejsc odwiedzanych przez osoby poszukujące praktycznych prezentów, 
a ze względu na ciekawą ofertę i możliwość stworzenia listy ślubnej także bardzo często wybierana przez narzeczonych i ich rodziny. W Polsce DUKA ma prawie 60 salonów zlokalizowanych 
w największych galeriach handlowych. Marka posiada także sklepy zagranicą (m.in Anglia, Holandia, Bułgaria).

DUKA na dobre zadomowiła się w Polsce i nie zwalnia tempa. Dzięki przemyślanej strategii rozwoju, ciekawym produktom i zmieniającym się w każdym sezonie kolekcjom, marka zbudowała silną renomę na polskim rynku. Nasz nowy salon w Galerii Północnej będzie spójny ze skandynawskimi korzeniami sieci - utrzymany w jasnych barwach z przejrzystą ekspozycją wyposażeniową, co ułatwi klientom wybór produktów i dokonanie satysfakcjonujących zakupów - mówi Karolina Małaczek, Dyrektor Marketingu DUKA International SA. 

Sklep sieci Duka zajmie 104 mkw., salon Homla będzie miał powierzchnię 290 mkw. W obydwu transakcjach najmu pośredniczyła firma JLL. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

TbwaPR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »