Gospodarka » Chemia
Gaspol wybiera On Board PR
Zobacz więcej zdjęć » |
Gaspol, lider sprzedaży gazu płynnego w Polsce, rozpoczyna współpracę z On Board PR (www.onboard.pl). W ramach zawartej umowy konsultanci On Board PR będą odpowiedzialni za działania media relations oraz przygotowanie i prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych popularyzujących korzystanie z ekologicznych źródeł energii. Za realizację działań z ramienia On Board PR odpowiedzialny jest zespół Katarzyny Szczypek pracujący w dziale Corporate PR prowadzonym przez Iwonę Kubicz. Umowa podpisana została do końca 2010 roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Gaspol (www.gaspol.pl) działa na polskim rynku gazu płynnego od 1991 roku. Firma była pierwszym, a dziś jest największym dostawcą gazu płynnego w Polsce, działającym na rynku gazu w 3 segmentach: gaz w zbiornikach (luz), gaz w butlach, autogaz. W roku 1992 firma postawiła pierwsze w Polsce instalacje zbiornikowe na gaz płynny, stając się jednocześnie prekursorem zastosowania gazu jako alternatywnego źródła energii. Gaspol jest częścią holenderskiej spółki SHV Gas – światowego lidera rynku LPG. Firma dysponuje terminalami - morskim w Gdańsku oraz kolejowym w Małaszewiczach oraz 7 rozlewniami, dzięki czemu spełnia oczekiwania blisko miliona klientów miesięcznie.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
Komentarze (0)