Firma » Bankowość

Getin Bank z najlepszą obsługą klientów zainteresowanych produktami oszczędnościowymi

Zakończyła się trzecia fala badania w ramach projektu „Instytucja Roku” organizowanego przez portal Moje Bankowanie. Pod lupę wzięto jakość obsługi klientów zainteresowanych produktami oszczędnościowymi. Liderem okazał się Getin Bank, a eksperci docenili profesjonalne przygotowanie doradców.

W październiku i listopadzie br. eksperci portalu Moje Bankowanie odwiedzili po raz kolejny 150 placówek 15 banków. Sprawdzali tym razem w jaki sposób banki obsługują klientów zainteresowanych ulokowaniem swoich oszczędności. Skupiono się głównie na doświadczeniach wyniesionych po wizycie w placówce. Ocenie podlegały również pierwsze wrażenie i przyjazność doradców, pomysł na rozmowę o potrzebach klienta oraz umiejętność przedstawienia oferty produktowej. W tej fali badania Getin Bank uplasował się na pozycji lidera, a do kolejnego etapu konkursu przeszło aż 9 placówek banku. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

- W Getin Banku przywiązujemy dużą wagę do szkolenia doradców w zakresie oferty produktowej oraz komunikacji z klientem. Ćwiczymy różne scenariusze, które mają pomóc w odpowiadaniu na najbardziej zróżnicowane potrzeby klientów odwiedzających nasze placówki. Wyniki, które osiągamy w kolejnych falach badań „Instytucji Roku” potwierdzają, że to wszystko co robimy przynosi świetne rezultaty, a nasze starania są regularnie doceniane – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.

 

Całość projektu zakończy czwarta tura badań, po której w I kwartale 2020 r. ogłoszeni zostaną zwycięzcy rankingu „Instytucja Roku” w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”. 

 

Getin Bank systematycznie usprawnia wszelkie kanały kontaktu klientów z bankiem. Prowadzone są regularne i szczegółowe badania z zakresu jakości obsługi i kompetencji pracowników. Pomimo rosnącej popularności kanałów zdalnych, bank nie zapomina o kontakcie bezpośrednim i stawia na wielokanałowość obsługi. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GetinBank

Komentarze (2)

  • avatar
    ~mikolsden 2019-12-16 10:47:10

    mnie to nie dziwi, zawsze mieli dobrą obsługę

  • avatar
    ~Jan 2019-12-16 10:45:06

    Hm może czas na przeniesienie się do GNB


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »