Rozrywka i wypoczynek » Uroczystości
GOSH na festiwalu Top Trendy 2008
Zobacz więcej zdjęć » |
Ambasador marki Piotr Domosławski, znany fryzjer-stylista, przygotowywał uczestników imprezy do wyjścia na scenę. Czesał artystów, doradzał w kwestiach fryzur oraz pielęgnacji włosów. – Zainteresowanie kosmetykami GOSH, których używałem do kreacji, było ogromne. Wiele osobób dopytywało się o szczegółowe informacji o zastosowaniu i działaniu zarówno szamponów i odżywek, jak też produktów do stylizacji – mówi Piotr Domosławski. Na drzwiach stylowej garderoby, gdzie pracowali fryzjerzy oraz makijażyści, wisiał plakat GOSH. – Ulotki, które leżały przy stanowiskach fryzjerów, spełniały podwójną rolę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Niektórzy uczestnicy Festiwalu brali ulotki z informacjami o kosmetykach GOSH i wykorzystywali je potem do zbierania autografów – śmieje się Domosławski. Według niego, kosmetyki do włosów GOSH to absolutny hit. – Gdy przygotowuję artystów do występu, liczą się profesjonalizm i czas. Gwarancją sukcesu są doskonałej jakości produkty. A miarą sukcesu jest zadowolenie i piękny wygląd na scenie. Z marką GOSH „wszystko świetnie zagrało” – żartuje stylista.
Linia pielęgnacyjna GOSH składa się z szamponów oraz odżywek. Są to kosmetyki do każdego rodzaju włosów: suchych i zniszczonych, farbowanych, jak również cienkich i delikatnych. Kosmetyki do stylizacji to pełen zestaw dla każdego zakładu kosmetycznego. Dostępne są: krem modelujący, pianka, lakier, żel, wosk, krem modelujący typu „guma”, spray oraz maska regenerująca. Całości dopełniają stylowe, eleganckie, czarne opakowania nowych kosmetyków GOSH, które swoim wyglądem przyciągają uwagę i wzbudzają zaufanie klientów oraz klientek salonów kosmetycznych.
Komentarze (0)