Technologie » Komputery

Gra Rock Town z nagrodą Golden Arrow!

Program lojalnościowy prowadzony przez ROCKWOOL Polska otrzymał prestiżową nagrodę Golden Arrow. Projekt to innowacyjna gra skierowana do partnerów handlowych firmy.

– To dla nas cenna wskazówka, że w branży budowlanej jest wiele miejsca na nowoczesność także w obszarze marketingu – mówi Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL CEE.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

22 czerwca podczas uroczystej gali w Warszawie wręczono nagrody Golden Arrow – jedne z najbardziej zaszczytnych wyróżnień z zakresu marketingu bezpośredniego, które wyznaczają kierunek w nowoczesnym ujęciu komunikacji marketingowej. ROCKWOOL Polska otrzymał statuetkę w kategorii  „Program lojalnościowy B2B” za innowacyjną grę dedykowaną partnerom handlowym firmy. Gra Rock Town to wspólny sukces ROCKWOOL Polska i szczecińskiej firmy Oskar Wegner.

– Rzeczywistość marketingowa to żywy organizm, który wciąż się zmienia. Trzeba być bardzo czujnym, by wychwycić i ukształtować nowe formaty z dużym potencjałem. Grywalizacja to koncept, który wykorzystuje naturalne skłonności psychologiczne i pozwala na osiąganie realnych celów biznesowych w wirtualnym świecie. To doskonałe narzędzie nowej generacji, które przekłada się na integrację i dobrą atmosferę w zespole, wyniki biznesowe i poczucie wspólnego dążenia do sukcesu. Korzyści, jakie płyną z wdrażania takich platform jak Rock Town są nieocenione – wyjaśnia Zbigniew Skarul, prezes Oskara Wegnera.

Łukasz Glapa, Dyrektor Marketing ROCKWOOL CEE przyznaje, że początkowo pomysł wdrożenia gry spotkał się zarówno z entuzjazmem, jak i wątpliwościami. – Niektórzy pytali, kto będzie w wolnym czasie nadal zajmował się pracą i to wirtualnie. Inni zastanawiali się, czy taki pomysł faktycznie przekłada się na wzrost motywacji i ogólne zadowolenie z pracy. Okazało się, że Rock Town był strzałem w dziesiątkę, a nasi partnerzy handlowi zaangażowali się w grę tak bardzo, że udział w zabawie stał się niemal obowiązkowy, a poszczególne hasła i zadania weszły do pracowniczego slangu  firm. To była dla nas niespodzianka. A prestiżowa nagroda Golden Arrow potwierdza, że wbrew obiegowym opiniom w branży budowlanej jest wiele miejsca na innowacje czy strategie marketingowe nowej generacji – opowiada Łukasz Glapa.

Co tak urzekło graczy? Rock Town to wyjątkowe miasto – każdy gracz ma za zadanie rozbudować je tak, by przetrwało kataklizmy. Osiągnięcie realnego celu biznesowego przekłada się na przejście do kolejnego etapu gry.  – Bardzo ważny był dla nas edukacyjny aspekt gry. Uczestnicy dzięki tej zabawie dowiadują się o naszych produktach czy rozwiązaniach, a ich wiedzę weryfikują specjalne quizy, które są częścią gry. Choć rywalizacja jest wirtualna, to zaangażowanie przerosło nasze oczekiwania – tłumaczy Łukasz Glapa. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »