Technologie » Internet
Grupa Kafito współpracuje z Prezenteria.pl
Zobacz więcej zdjęć » |
Serwis Prezenteria.pl powstał z myślą o tych, dla których wybór odpowiedniego prezentu stanowi dużą trudność, a nawet i wyzwanie. Dzięki narzędziom oferowanym na stronie zakupy stają się dziecinnie łatwe i przyjemne, a ciekawe pomysły na oryginalne upominki same wpadają do głowy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wiesław Drabik, prezes zarządu serwisu Prezenteria.pl, mówi: - Recenzje eksperckie dostarczane przez Grupę Kafito stanowią doskonałe uzupełnienie informacji o prezentach dostępnych w naszym serwisie. Zyskują użytkownicy, którzy mogą zapoznać się z dokładnym opisem proponowanych przedmiotów czy usług i wybrać te, które najlepiej wpasują się w gusta obdarowanych.
Korzyści odczują także autorzy publikujący informacje w centrumpr.pl. Ich artykuły ukazywać się będą nie tylko na łamach Centrum, ale mają także szansę zaistnieć w serwisie Prezenteria.pl służąc jako swoiste materiały pomocnicze w wyborze idealnego prezentu. Tym większego znaczenia nabiera fakt, że w serwisie centrumpr.pl z powodzeniem publikowane są informacje prasowe opisujące produkty znanych, renomowanych marek, takich jak np.: Sanyo, BenQ, Bosch, Siemens czy Nikon.
- Łatwy i szybki dostęp do wielotematycznych artykułów na pewno ułatwi klientom Prezenteria.pl podejmowanie właściwych decyzji, a autorom Centrum da satysfakcję z dobrze wykonanej pracy - dodaje Sławomir Połomski, administrator Grupy Kafito.
Współdziałanie z serwisem Prezenteria.pl to nowe wyzwanie dla Grupy Kafito, dotąd znanej z owocnej współpracy z porównywarkami cen, takimi jak np.: Ceneo, Nokaut czy Skąpiec. Więcej szczegółów na www.kafito.eu.
Komentarze (0)