Rozrywka » Sport
Grupa OKNOPLAST tytularnym sponsorem drużyny koszykówki AZS AGH

Tym samym na parkiet wyruszy ona  już jako AZS AGH OKNOPLAST Kraków. To kolejny krok przedsiębiorstwa w  stronę wspierania sportu w regionie.  
Współpraca AZS AGH Kraków i Grupy OKNOPLAST oficjalnie staje się  faktem. Zespół, który niedawno na poziomie mistrzostw Polski do lat 20  zdobył złoty medal i odważnie wprowadza do gry na seniorskim poziomie  młodych zawodników, zyskał sponsora tytularnego. Wsparcie małopolskiego  przedsiębiorstwa stanowi dla drużyny szansę na jeszcze prężniejszy  rozwój oraz liczne występy w zawodach. 
– Cieszymy się, że  możemy wesprzeć tak waleczny i pracowity zespół. Od lat niezmiennie  stawiamy na uniwersalne wartości, a do tych należą uczciwa rywalizacja  sportowa oraz propagowanie aktywności fizycznej wśród młodych ludzi.  Całemu zespołowi AZS AGH OKNOPLAST Kraków życzymy wielu sukcesów w  nadchodzącym właśnie sezonie! – komentuje Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu w Grupie OKNOPLAST.
Od lat wspierają
Grupa  OKNOPLAST od lat utożsamiana jest ze sportem, i to nie tylko na arenie  krajowej. Była już przecież głównym sponsorem drużyn piłkarskich: Interu  Mediolan, Borussii Dortmund i Olympique Lyon. Na polskim rynku  wspierała natomiast Puszczę Niepołomice czy drużynę futsalu Gatta Active  Zduńska Wola. Firma była też tytularnym sponsorem włoskiej drużyny  Virtus Bologna. Ostatnimi czasy z kolei najmocniej zaangażowana jest we  współpracę z młodzieżową drużyną koszykarską OKNOPLAST Basket Kraków.  
 
–  Zależy nam, aby pokazać, że sport może stać się ważnym elementem  codzienności, z korzyścią dla zdrowia. Chcemy stworzyć przyjazną  przestrzeń do rozwoju osobistego, która pozwoli graczom na pełne  wykorzystanie możliwości – dodaje Magdalena Cedro-Czubaj.
OKNOPLAST
press box
    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)