Firma » Bankowość
GTF w nowej odsłonie
Zobacz więcej zdjęć » |
Od uruchomienia poprzedniej wersji oferta GTF mocno się rozwinęła, a sieć agencji urosła do ponad 1800 punktów sprzedaży. Równocześnie zmieniły się trendy rynkowe oraz oczekiwania konsumentów. - Nowy projekt, w założeniu firmy ma sprostać obsłudze ogromnej grupy interesantów i wyzwaniom jakie przyniesie rozbudowa sieci. Z drugiej strony, zastosowana struktura winna być wizytówką firmy, postrzeganą jako nowoczesny i przejrzysty partner finansowy. - przekonuje Paweł Kosmala, Prezes Zarządu GTF Sp. z o.o.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Chcąc ułatwić nawigację, informacje na stronie zostały podzielone na poszczególne sekcje. Pierwsze trzy zakładki (kredyty dla Ciebie, kredyty dla firm, kredyty dla rolników) zadedykowano klientom końcowym. Zainteresowani, w zależności od wyboru postaci kredytu, mają możliwość zapoznania się z warunkami jego przydzielenia, by na końcu „jednym kliknięciem” złożyć wniosek kredytowy poprzez formularz kontaktowy. W sekcji „Program franczyzowy” odwiedzający otrzymają szereg informacji o współpracy franczyzowej, korzyściach jakie daje praca pod szyldem GTF oraz krokach, jakie muszą przejść by rozpocząć współpracę. Ostatnia sekcja została w całości poświęcona Agentom, gdzie poza wyjaśnieniem możliwości współpracy i programem partnerskim PROspero, partner ma dostęp do autorskiej, multibankowej aplikacji internetowej PLANETA, służącej do obsługi wniosków on-line w procesach kredytowych.
Odświeżona witryna internetowa oraz logo to tyko jeden z elementów strategii rozwoju marki. Spółka planuje kolejne inwestycje, skoncentrowane na dalszej rozbudowie sieci placówek franczyzowych i agencji kredytowych, w tym na obszarach wiejskich. GTF zapewnia kooperującym z nią agencjom odpowiedni know-how w postaci doradztwa i opieki ze strony merytorycznych doradców, udział w szkoleniach z produktów finansowych oraz technik sprzedaży czy prowadzone w szerokim zakresie działania w zakresie promocji i sprzedaży.
Nadesłał:
Core PR
|
Komentarze (0)