Firma » Biznes
GTF wydaje swój Kurier
Zobacz więcej zdjęć » |
„Kurier GTF” odbiega od najczęściej powielanej formuły. Owszem, papier kredowy i wysoki poziom graficzny to jedyne elementy zbieżne z większością tego typu wydawnictw jednak już pierwszy wgląd do publikowanych materiałów pozwala zauważyć, że ambicje autorów magazynu są wyższe niż wydawanie czysto PR-owskich tekstów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Kurier GTF” to narzędzie umożliwiające szerszy kontakt spółki GTF z jej biznesowymi partnerami, którymi są przede wszystkim agencje pośrednictwa kredytowego – mówi Paweł Kosmala, prezes zarządu GTF. Prezentujemy aktualną ofertę naszej firmy, opowiadamy o najistotniejszych sprawach i zjawiskach. które dotyczą naszej firmy, ale także rynku kredytów konsumenckich. Do współpracy z Kurierem zaprosiliśmy przedstawicieli nauki – w każdym wydaniu zamieszczamy materiały przygotowane przez naukowców z różnych polskich uczelni. Wspomnę tylko takie nazwiska jak prof. dr hab. Juliusz Kotyński, dr Zbigniew Matkowski, dr Piotr Białowolski, dr Krzysztof Gołata czy dr Ryszard Mikołajczak. Redakcja zamieszcza także wywiady z przedstawicielami banków, których ofertę GTF dystrybuuje, oraz fachowe porady udzielane przez ekspertów podatkowych i prawnych. Ponadto w każdym numerze Kuriera, czytelnicy mogą spotkać popularne postaci - gwiazdy filmu, piosenki i sportu, że wspomnę tylko o kilku z nich: Zbigniew Wodecki, Grażyna Torbicka, Anna Dymna, Grzegorz Lato, Krzysztof Globisz, Robert Gawliński, Stan Borys czy Ewa Błaszczyk. Mamy wiele dowodów, że formuła magazynu, zaproponowana przez GTF, cieszy się uznaniem czytelników.
Magazyny takie jak „Kurier GTF” to także skuteczna forma kształtowania wizerunku firmy. GTF obchodzi w tym roku dziesięciolecie swojej działalności, to jedna z firm z najdłuższym stażem na rynku, którym banki powierzają dystrybucję swoich produktów.
Komentarze (0)