Gospodarka » Żywność

„Guseppe, pizza Italiana!” - akcja Dr. Oetkera na TikToku

„Guseppe, pizza Italiana!” - akcja Dr. Oetkera na TikToku
Zobacz więcej zdjęć »
Mini serial o pizzy Guseppe stworzony przez 14 tiktokowych twórców dotarł do milionów młodych fanów. Akcja Dr. Oetkera przeprowadzona przez agencję DDOB miała 4,4 miliona wyświetleń organicznych i 1,8 miliona wyświetleń instastories.

W okresie 15 stycznia - 9 lutego 2020 r. pizza Guseppe zapraszała do zabawy na TikToku w rytmie dobrze znanej, wpadającej w ucho melodii z reklamy „Guseppe, pizza Italiana!”. Głównym założeniem akcji przeprowadzonej przez Dr. Oektera było odświeżenie słynnego jingla wśród młodych fanów pizzy. Aktywacja pod hasłem #PizzaItaliana bazowała na popularności TikToka - platformy społecznościowej opierającej się na znanych motywach muzycznych, do których twórcy opowiadają krótkie, zabawne historie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

14 tiktokerów stworzyło filmiki o różnych okazjach sprzyjających jedzeniu pizzy: gdy ktoś zgłodnieje, gdy para spędza razem czas, na imprezie, itp. Akcja zachęcała członków społeczności video do wspólnej zabawy w rytm muzyki z pierwszej reklamy „Guseppe, pizza Italiana!” użytej do filmików na TikToku.

„Celem aktywacji było przypomnienie młodym konsumentom znanego z dzieciństwa, chwytliwego reklamowego jingla „Guseppe pizza Italiana!”. Czternastu tiktokerów stworzyło mini serial o pizzy Guseppe odsyłając w swoim materiale do kolejnego, publikującego następnie twórcy, tak aby odcinki połączyły się w całość. Dodatkowo każdy młody twórca publikował instastories, w którym zachęcał do obejrzenia filmiku na swoim tiktokowym profilu. Kulminacyjny odcinek był publikowany 9 lutego w Światowy Dzień Pizzy.” – mówi Aldona Burska, Product Manager w Dr. Oetker Polska.

Akcja Dr. Oetkera wykorzystuje rosnący potencjał TikToka. To jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie, której użytkownikami są głównie nastolatki. Aplikacja pozwala na nagranie krótkich form wideo pod dowolny utwór muzyczny i dzielenie się nimi ze światem. Filmy można modyfikować za pomocą narzędzi dostępnych w aplikacji. W Polsce TikTok pobrano już ponad 6 milionów razy.

Akcja „Guseppe, pizza Italiana!” zakończyła się wynikami:

4,4 miliona wyświetleń organicznych na TikToku

1,8 miliona wyświetleń instastories twórców podczas akcji

 #pizzaitaliana to główny hashtag akcji Dr. Oetkera na TikToku, po którym można odnaleźć w aplikacji filmiki.

Wszystkie odcinki mini serialu są podpięte fanpage’u Guseppe w sekcji TikTok: www.instagram.com/stories/highlights/17884751575479804/

Filmik podsumowujący akcję można zobaczyć tu: www.instagram.com/p/B8WvVjPiQ_f/

 

Więcej informacji na: www.oetker.pl/pl-pl/nasze-produkty/guseppe/poznaj

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Społem
http://agencjaspolem.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »