Firma » Biznes
Gwiazda Jakość Obsługi 2014 dla KOMFORT
Zobacz więcej zdjęć » |
W tegorocznej edycji programu oceniono ponad 42 tysiące firm z 200 branż. Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie przyznawane firmom wysoko ocenianym przez konsumentów w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, który od ponad sześciu lat każdego dnia bada poziom satysfakcji konsumentów. Nominowane marki były sprawdzane w badaniu CAWI, na próbie 15 tys. respondentów. Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży, otrzymały tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2014.Ocenie poddawane były wszystkie kanały komunikacji i formy kontaktu z klientami. Ocena dotyczy zarówno jakości obsługi podczas procesu sprzedaży, jak i posprzedażowych form obsługi klienta. Na podstawie zebranych ocen konsumenci docenili w Sklepach Komfort przyjazny sposób wyboru produktów a przede wszystkim wiedzę i chęć do pomocy Sprzedawców.
Statuetki Gwiazd Jakości Obsługi zostały wręczone w piątek 31 stycznia 2013 roku podczas uroczystej Gali w Business Centre Club w Warszawie. Polski Program Jakości Obsługi funkcjonuje od 2008 roku. To nowoczesny kanał kontaktu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierający działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klientów w Polsce.
Sklepy KOMFORT S.A., to sieć 107 sklepów detalicznych z artykułami wyposażenia wnętrz. Sklepy wyspecjalizowane są w sprzedaży paneli podłogowych, wykładzin, dywanów, podłóg drewnianych oraz drzwi. Klienci cenią markę za jakość obsługi, duży wybór produktów i atrakcyjność cenową. Sieć aktywnie rozwija ofertę usług, związanych z montażem i pielęgnacją pokryć podłogowych.
Od 2008 roku kanał sprzedaży w sklepach stacjonarnych uzupełniany jest przez sprzedaż online za pośrednictwem sklepu internetowego www.komfort.pl
Sklepy KOMFORT
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Sklepy KOMFORT (PRESS BOX)
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)