Dom » Wnętrza

Home Office: pokaż zawodowym obowiązkom, gdzie ich miejsce

Home Office: pokaż zawodowym obowiązkom, gdzie ich miejsce
Zobacz więcej zdjęć »
Kluczowa dla efektywnej pracy jest dobra organizacja. Wybór właściwego wyposażenia i akcesoriów może sprawić, że wykonywanie codziennych obowiązków stanie się wyjątkową przyjemnością. O pomysłach na aranżacje domowego miejsca pracy opowiada Petra, Łowczyni Stylu z Bonami.pl

Każdy z nas ma inny sposób organizowania swojego otoczenia, w którym pracuje. Warto jednak zaopatrzyć się w podstawowe meble oraz gadżety, które uprzyjemnią nam pracę, a dodatkowo pozwolą na zaoszczędzenie czasu, który pochłania szukanie dokumentów czy… naostrzonego ołówka. Bogatą ofertę tego typu rozwiązań znajdziemy w bonami.pl.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Podstawowym meblem gabinetu czy innego miejsca przystosowanego do pracy jest solidne biurko. To, gdzie je ustawimy, ile światła i pod jakim kątem będzie na nie padało ma ogromny wpływ na komfort pracy. Dodatkowo biurka są również ciekawym elementem dekoracyjnym gabinetu.  Ciekawym rozwiązaniem jest dostępny na Bonami.pl model Ravenscroft, dzieło Leonarda Pfeifera, projektanta wychowującego się w otoczeniu stylowych, antycznych mebli, co znajduje odzwierciedlenie w jego projektach. Ravenscroft cechuje surowe wykonanie oraz elegancja i prostota. Biurko wpasuje się do pomieszczeń aranżowanych w stylu nowoczesnym, jak i tradycyjnym. Jego ergonomiczny kształt i dopasowana wysokość pomoże w utrzymaniu właściwej postawy podczas wielogodzinnego analizowania dokumentów, tworzenia projektów czy wymyślania grafik” – mówi Petra, Łowczyni stylu z Bonami.pl.

Samo biurko to jednak za mało. Potrzebujemy również akcesoriów, które pomogą nam uporządkować sterty dokumentów i pozwolą zapanować nad organizacyjnym chaosem. Wydawać by się mogło, że w kwestii stojaków na ołówki nie da się wymyślić nic odkrywczego, jednak dwie pozycje z Bonami.pl mogą nas tu mile zaskoczyć. Pierwsza - Pen Pen - to mały, wyglądający jak pognieciona kartka papieru kubek. Pragnie on zaskarbić sympatię użytkowników i pomóc w trzymaniu przyborów w jednym miejscu. Natomiast stojak DOIY, choć bardzo urokliwy, stawia na praktyczność. Ołówki i długopisy stoją w nim jeden obok drugiego, gotowe do użycia, w każdej chwili pod ręką. Jest to przydatne, gdy trzeba szybko zapisać ważny kontakt, a resztki skrajnie utemperowanego ołówka hasają beztrosko po dnie kubka, nie dając się wyciągnąć.

Rzućmy trochę światła

„W kwestii oświetlenia możemy próbować zdać się na światło dzienne, jednak szybko okazuje się, że jego dodatkowe źródło jest niezbędne. Dobór odpowiedniej lampy otwiera bogate możliwości zastosowania  fantazyjnych wzorów i różnych rodzajów światła, jednak projektanci firmy Serax poszli o krok dalej. Beton, jako materiał do produkcji akcesoriów biurowych to pomysł bardzo odważny. Jednak Lampa Poststand pokazuje, że ta ekstrawagancja opłaciła się. Dzieło projektantów z belgijskiej firmy dzięki swojej nieszablonowości sprawi, że w pomieszczeniu zapanuje niepowtarzalny klimat a nasze oczy dostaną wymaganą dawkę oświetlenia” – dodaje Petra, Łowczyni stylu z Bonami.pl.

Któż z nas nie zna tego problemu: masa drobiazgów wokół miejsca pracy, które nie są potrzebne w danym momencie, a stają się niezbędne parę sekund po schowaniu ich do szuflady? Do tego miejsce na biurku kurczy się w zastraszającym tempie… A gdyby tak poukładać akcesoria… na ścianie? Z pomocą przychodzi Tablica Pegboard. Kołki w niej zastosowane da się łatwo wyciągać i przekładać, dzięki czemu z łatwością dopasujemy ich rozmieszczenie do potrzeb i kształtu przedmiotów. Tablica zyskała już rzesze zwolenników na świecie, ułatwiając pracę w domowych gabinetach, garażach i przedpokojach. Jest ona idealna dla majsterkowiczów i wszystkich osób ceniących porządek.

„W przechowywaniu wielu rzeczy pomagają nam również półki, choć czasem brakuje tej jednej z wolnym miejscem, by odłożyć plik dokumentów lub segregator. Stojak Blue Modern oszczędza cenną przestrzeń, co pozwala uniknąć zbędnego chaosu” – podsumowuje Petra, Łowczyni stylu z Bonami.pl. W domowym miejscu pracy, oprócz przedmiotów, często snują się idee i pomysły. Osoby kreatywne wiedzą, jak ważne jest szybkie uchwycenie myśli, aby nie uciekła z głowy. Magnetyczny kalendarz Krok Black, dzięki swojej oryginalnej formie sprawi, że nasze myśli będą okraszone  niekonwencjonalną oprawą i nie pogubią się.

Urządzanie własnego miejsca pracy w domu niesie ze sobą wiele korzyści. Odpowiednio dobrane artykuły z oferty bonami.pl pomogą w uporządkowaniu ważnych dokumentów czy notatek, ale również będą stanowiły istotny element dekoracyjny pomieszczenia. Warto przemyśleć aranżację domowego biura, dzięki któremu zaczniemy z uśmiechem podchodzić do aktualnych obowiązków. Różnorodna oferta kampanii produktowych z bonami.pl z pewnością nam w tym pomoże.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GutPR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »