Gospodarka » Żywność
Hoop Cola w nowym innowacyjnym opakowaniu
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wprowadzenie puszki do sprzedaży jest naturalną konsekwencją wnikliwej obserwacji trendów na polskim rynku, a te wyraźnie wskazują na napoje impulsowe. – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska – Nie bez znaczenia jest również fakt, że taka puszka zdecydowanie odróżni Hoop Colę od jej konkurentów. Wreszcie, nie zapominamy też o naszych konsumetach - to młodzi ludzie, wśród których takie opakowania cieszą się dużą popularnością, dając przy tym możliwości zabaw graficznych, np. z symbolem “OO”
Sugerowana cena puszki Hoop Coli to 1,40 PLN.
Hoop Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
Komentarze (0)