Motoryzacja » Samochody
Hyundai Motor Poland został Partnerem Technicznym Białowieskiego Parku Narodowego
Zobacz więcej zdjęć » |
Marka samochodów Hyundai została Partnerem Technicznym Białowieskiego Parku Narodowego, którego służby od maja do grudnia 2021 będą mieć do dyspozycji bezemisyjny, niepowodujący hałasu model Hyundai KONA Electric z akumulatorem 64 kWh i silnikiem o mocy 204 KM oraz zasięgiem 484 km (WLTP). Białowieski Park Narodowy chroni najlepiej zachowany fragment Puszczy Białowieskiej – ostatni na niżu Europy las naturalny, o charakterze pierwotnym; jest także ostoją dla liczącego kilkaset sztuk, największego na świecie wolnego stada żubrów. Partnerstwo jest wyrazem zaangażowania marki Hyundai w budowanie ekosystemu zrównoważonej mobilności oraz promowanie świadomości ekologicznej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W poniedziałek rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki, która będzie realizowana do końca sierpnia w serwisie YouTube. Autorem spotu jest agencja Artcore. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Havas Media.
Dłuższa wersja: https://youtu.be/6Dr3rcYb3ms
Krótsza wersja: https://youtu.be/hz-4O6cPFEY
Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas E-Commerce oraz dział badań i strategii Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.
Nadesłał:
PR Communication
|
Komentarze (1)
Czekamy na przeglądy okresowe:)))))))